Office Support/Administratör till Arval

Arbetsbeskrivning

Om Arval

Arval AB är ett internationellt och spännande företag inom bil- och leasingbranschen som erbjuder företag operationell fullserviceleasing. Vi är 7 200 anställda i hela världen och vårt Sverigekontor är beläget i Danderyd nära Mörby centrum. Vi sitter i fina nyrenoverade lokaler med restaurang och gym i huset.



Din roll

Arval är ett framgångsrikt bolag inom bil och leasingbranschen och på kontoret arbetar 50 engagerade medarbetare där du som Office Support kommer ha det övergripande ansvaret för kontorsdriften. Det är en mångfacetterad och viktig roll där du även kommer att agera administrativt stöd åt olika funktioner för olika delar av Arvals organisation. Du kommer att ha ett nära samarbete med Maja, företagets andra Office Support. Tillsammans ser ni till att det är en trivsam arbetsmiljö där såväl kollegor och besökare vill vara. I rollen rapporterar du till Peter som arbetar som Operations Director. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

Svara på frågor och dirigera samtal via Arvals telefonväxelTa emot och hälsa besökare välkomnaFörbereda och skriva olika dokument för organisationen, exempelvis avtal och fakturorAnsvara för att lokaler, kök och mötesrum alltid är representativa och iordningställda samt beställa fika och lunch inför kundmöten och styrelsemötenBeställa kost, logi och resor inom och utom SverigeArrangera och boka företagskonferenserAnsvara för Arvals poolbilar och testfordonInköp och påfyllning av förbrukningsvaror såsom te, kaffe och fruktAdministrativa uppgifter i våra affärssystem så som registrering av enklare fakturor, uppdatering av löpande uppgifter efter kontroll med våra samarbetspartners och bokning av fordonstransporterFörbereda material och PowerPoint-presentationer inför mötenDelta på vissa möten samt föra protokollÖvriga administrativa ad hoc-uppgifter

Din bakgrund

För att axla rollen har du arbetat i en koordinerande och serviceinriktad roll tidigare, gärna inom kontorsservice. För att trivas och kunna utvecklas i rollen tror vi att du är i början av din karriär och nu är redo att ta nästa steg mot en bredare roll. Eftersom Arval är ett internationellt bolag så är det viktigt att du kommnuicerar obehindrat på svenska och engelska, i tal och skrift. Du är en van användare av Officepaketet och har en god systemvana för att klara av att arbeta med bolagets affärssystem. Du har ett svenskt b-körkort.

Du är flexibel i ditt arbetssätt, har detaljseende, är proaktiv samt gillar att få vara med och utveckla samt påverka din arbetsplats. Tillsammans med Maja kommer ni att se till att kontorsdriften fungerar bra och tillsammans skapar ni en trevlig och trivsam miljö. Det är viktigt att du är positiv, har ett driv att vilja ge bra service och skapa härlig gemenskap. Vidare klarar du av att hantera varierande arbetsuppgifter samt har en handlingskraftig och driven arbetsinställning. Du arbetar ytterst strukturerat och noggrant i en snabbfotad organisation samt kan hantera olika arbetsuppgifter och kontaktytor på bolaget. Du klarar av att ta egna initiativ och känner ett stort engagemang kring företagets verksamhet där du hjälper till med såväl stort som smått.

Arval erbjuder dig en möjlighet till ett utmanande arbete i ett internationellt företag som kännetecknas av hög energi och med spännande karriär- och utvecklingsmöjligheter för rätt person.

Mer om tjänsten och rekryteringsprocessen

I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals/The Pace. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Clara Forsberg, clara.forsberg@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024