Officemanager - Inköp sälj-backoffice Profilreklam

Officemanager - Inköp sälj-backoffice Profilreklam

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter vår stjärna! Din roll blir att till största delen arbeta som ansvarig för kontoret, sortiment, säljsupport samt som innesäljare.
Du tar inkommande kunder, drop in och du hanterar även delar av våra inköp.
Kontakt sker via telefon och sedan utvecklas relationen via löpande telefonkontakt samt via bokade kundbesök hos oss eller via videomöte. Vi har upparbetade kunder och arbetar uteslutande mot företag, föreningar och organisationer.
Branscherfarenhet: Krav
Säljare alternativt Inköpare i branschen i minst ett år.
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag 8.00 -17.00, men för rätt person kan vi även tänka oss en deltidstjänst.
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning
Du blir en del av ett team på ca. 5 personer som sitter i trevliga lokaler på Östermalm.
Det finns mycket goda chanser till utveckling. Företaget är litet och vår ambition är att vi skall växa med dig.
Arbetsuppgifter:
• Kundkontakt, försäljning, bearbetning av nya och befintliga kunder
• Kundbesök
• Korrekturhantering
• Offerthantering
• Kalkylering, förhandling
• Inköp, leveransbevakning in & utleveranser
• Delaktig i produktsortiment
• Delaktig i marknadsplanering/genomförande
Om dig
Vi tror att du kanske är en säljare i branschen idag och som antingen vill fortsätta alternativt byta en del av dina arbetsuppgifter till att arbeta som innesäljare samt backoffice till oss. Vi söker dig som har ambitioner och som vet vilken insats som krävs för att nå framgång. Du har en förmåga att snabbt kunna bygga relationer och är strukturerad.
Det finns flera möjligheter till utveckling inom bolaget, kanske är du en blivande partner i företaget?
Kriterier
Branscherfarenhet: Krav, Säljare alternativt Inköpare i branschen i minst ett år.
Gymnasiekompetens: Minimum krav.
Språk: Svenska samt engelska är krav, övriga språk meriterande.
Datavana: Mycket god

Arbete & miljö
För oss är både miljö & medmänniska viktig. Vi ställer höga krav på underleverantörer så att vi kan leverera så bra produkter som möjligt med fokus på hållbarhet samt medmänniska.
Om anställningen
Lön: Fast
www.thebrandconcept.se
www.thebrandconceptprofil.se
Huvudbolaget heter PINS FACTORY AB men arbetet avser THE BRAND CONCEPT

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Brand Concept Sweden Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2022

Besöksadress

Styrmansgatan 16
Stockholm

Postadress

Styrmansgatan 16
Stockholm, 11432

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024