OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OFFICEMANAGER TILL QUICKOFFICE I MALMÖ
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom service, kundkontakt och administration? Har du ett strukturerat arbetssätt samt en förmåga att få saker gjorda effektivt och noggrant? Värderar du gemenskap högt och trivs du i en föränderlig miljö? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
Som Officemanager kommer du att vara ansiktet utåt för hyresgäster och besökare då du halva arbetstiden utgår ifrån företagets reception. Du kommer vara drivande i frågor som rör eventplanering, konferenser och mötesbokning. Du arbetar aktivt för att säkerställa att alla har en så bra upplevelse som möjligt under sin tid på kontorshotellet och du är den klassiska och viktiga ”spindeln i nätet”. Du kommer i din roll som Officemanager resterande av tiden även arbeta nära VD:n och assisterande honom i administrativa och ekonomiska uppgifter.
Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:
Daglig kommunikation med kunder och hyresgäster.
Hantera inkommande samtal och mejl samt mycket kundkontakt.
Administrativa arbetsuppgifter samt enklare fakturering/inköp.
Diverse kontorsuppgifter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
QuickOffice söker dig som värderar ett gott samarbete internt och ser det som en självklarhet att hålla en hög servicenivå till företagets hyresgäster och potentiella nya kunder. För att trivas i rollen som Officemanager behöver du ha ett intresse för administrativa uppgifter samt en förmåga att hantera och prioritera bland flera olika moment samtidigt. Du känner dig bekväm i kunddialoger och du har inga problem med att kavla upp ärmarna och hugga tag där det behövs. Vidare behöver du vara ansvarstagande, strukturerad och en lagspelare som prioriterar att finnas till för dina kollegor.
Viktigt för tjänsten:
Serviceinriktad och driven personlighet.
God samarbetsförmåga.
Svenska och engelska både i tal och skrift.
God system- och datorvana.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Officemanager är ett konsultuppdrag med start omgående på heltid som stäcker sig över minst ett år. Arbetstiderna är främst måndag-fredag 08.00-17.00.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Annika Lantz på via 0738-617271 eller annika.lantz@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!