Officer Manager

Officer Manager

Arbetsbeskrivning

Hermoza Consulting AB sitter i en lokal nära Stureplan. Lokalen är en kreativ arbetsplats med fokus på trivsel för våra medarbetare. Att besöka Hermoza`s kontor ska vara en härlig upplevelse, och till detta söker vi nu en ordningsam glädjespridare.
Som office manager på Hermoza Consulting AB har du en central roll med stor variation. Du är en viktig del i att få vardagen att fungera samt att kollegorna och besökare trivs på Hermoza.
Arbetsuppgifter:
Välkomna besökare och kollegor till kontoret med ett härligt bemötande.
Koordinera företagsevent, interna aktiviteter, konferenser och boka hotell.
Ordna frukost och fika.
Administration såsom kvittohantering mm.
Ansvara för inköp och beställningar (t ex bläcktoners, kaffe, papper, tvål etc.).
Se till att lokalen och mötesrum alltid är i gott skick.
Hantera post och leveranser.
Ha koll på att kaffemaskiner, printers, wi-fi, data- och konferensutrustning fungerar.
Ta emot och göra felanmälningar till våra leverantörer.
Hantera larmkoder och nycklar.

Vem söker vi?
Du har erfarenhet från att ha arbetat som kontorsansvarig, receptionist, ekonomiassistent eller med kundservice.
Gymnasieutbildning (gärna med inriktning ekonomi).
Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
Flytande i svenska och duktig på engelska.

En viktig del av rollen är att ge våra besökare och kollegor ett förstklassigt bemötande. Vi ser därför att du är en serviceinriktad och social person. Vi vill att Hermoza ska vara en inspirerande och välkomnande plats för våra medarbetare. Därför är det viktigt att du har känsla för hur man skapar trivsel, är självgående och uppmärksammar och tar tag i saker som behöver göras. Dina arbetsuppgifter är mycket varierande och förutsätter att du är prestigelös, flexibel samt trivs med variation. Du kommer jobba nära ekonomiansvarig och det är ett plus om du jobbat med ekonomi innan. Som person är du strukturerad, ansvarsfull och noggrann. Vidare ser vi att du har en god samarbetsförmåga, är kreativ och lösningsorienterad. För att trivas i rollen tror vi också att du gillar ett högt tempo.
Om tjänsten & ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning på halvtid med start så snart som möjligt, enligt överenskommelse. Placering är på kontoret i centrala Stockholm. Och du rapporterar till HR/ ekonomi. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista innan sista ansökningsdag som är den 2022-03-15. Som mailas in till hanna.ljuslin@gmail.com


Om Hermoza Consulting AB.
Bolaget grundades 2019 av David Schwieler och Hanna Ljuslin. Hermoza är en konsultfirma inom Varumärkesstrategi, Marknadsföring och Webutveckling. Vi värderar långa relationer med våra uppdragsgivare där vi har en tydlig påverkan på både affär och kultur.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hermoza Consulting AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 15 mars 2022

Postadress

Nybrogatan 17
Stockholm, 11439

Liknande jobb


2 oktober 2024