OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Vi på Clockwork söker nu en Office Manager/Administratör till vår kund, en statlig myndighet, på Arlanda. Uppdragets startar i april och beräknas pågå till september/oktober.
Som Office Manager kommer din huvuduppgift vara att stötta ledningsgruppen, men även vara behjälplig för medarbetare på Enheten med administrativ support.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Dokumentation vid möten, samla in och förbereda underlag inför presentationer och möten, föra protokoll
• Hantera dokument- och ärendehantering i kundens dokumenthanteringssystem enligt fastställda rutiner
• Samordnar vissa IT beställningar och beställer kontorsmaterial
• Sköta badgehantering och besöksmottagning
• Webbredaktör intranät
• Planering av konferenser som EC RTC Stockholm ansvarar för
• Husansvarig för vissa lokalfrågor där verksamheten sitter
• Kontering av leverantörsfakturor
Din profil
För att vara kvalificerad för denna roll behöver du ha:
• gymnasium eller likvärdig utbildning
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Placering är i närheten av Arlanda flygplats. Att ha tillgång till bil är en stor fördel.
I denna roll arbetar du i en stöttande serviceroll och därför ser vi gärna att du tidigare har erfarenhet från ett serviceyrke eller på annat sätt har erfarenhet från att bistå med råd och stöd till kollegor eller chefer.
För att lyckas i arbetet behöver du kunna prioritera dina arbetsuppgifter både effektivt och kvalitetssäkert när du hanterar många olika ärenden parallellt. Du är van att arbeta i en arbetsmiljö som periodvis innebär högt arbetstempo och hög arbetsbelastning. Stor vikt kommer fästas vid personliga egenskaper i denna rekrytering.
Vi ser även att du är lyhörd för andras behov och synpunkter, samtidigt som du följer uppsatta riktlinjer och rutiner. Vidare är du strukturerad, ordningsam, noggrann och tar mycket eget ansvar men du månar också om dina kollegor och ser dig som en del i ett team.
Stämmer detta in på dig? Varmt välkommen med din ansökan.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Bita Kaplan via mejl: bita.kaplan@clwork.se eller telefon 0708 – 21 53 13. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.