OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Aveny Ögonklinik är en etablerad ögonklinik sedan 2009 och har under åren hjälpt och behandlat över 100.000 patienter och utfört över 20 000 synfels- och gråstarrsoperationer.
Som privat klinik utför vi synfelskirurgi. Vi behandlar olika typer av synfel med både laser och linsbyten.
Vi har även avtal med VG-Regionen, Region Halland och försäkringsbolag där vi utgör en del i landstingets kökortning- och valfrihetssystem. Vi expanderar ständigt och har utöver våra tre kliniker på Avenyen, även ögonmottagning på Carlanderska, en ögonklinik i Halmstad samt Borås.
Om tjänsten / kvalifikationer:
Vi söker en HR chef / Business coordinator som självständigt ska utför administrativa arbetsuppgifter på uppdrag av verksamhetschef och VD. Du ansvarar för medarbetare, organisationens processer och utveckling. Du har tidigare erfarenhet av liknande roll och med god systemvana.
Arbetsuppgifter
· Assistera I HR relaterade ärenden
· Överblick över hela verksamheten
· Personalansvarig;
Hantera personalfrågor, tidsrapportering, schemaansvarig, rekrytering
· Stötta VD och verksamhetschef i relaterade frågor
· Arbetsmiljöfrågor
Om dig
För att trivas hos oss i rollen, ser vi att du har en passion för att hjälpa andra i verksamhets- och HR-relaterade frågor. Du är en teamplayer som gillar varierande arbetsuppgifter med ett högt tempo. Du skall vara flexibel och lyhörd samt ha en förmåga att kunna prioritera och delegera och trivas med rollen som spindeln i nätet.