OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar om tio år behöver vår affär förändras i grunden. Vi förstår det och omställningen till fossilfrihet har börjat. Vi vill leda den transformationen och hjälpa våra kunder att, utifrån sina förutsättningar, minska sina klimatavtryck. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid!
Vi är i behov stärka upp vår kundservice med ytterligare 5 medarbetare för perioden 1 mars 2021 – 28 februari 2022.
Är du en social person som har lätt att prata med människor? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete som kundservicemedarbetare. Dina arbetsuppgifter består av att besvara frågor från våra kunder i telefon men även via e-post och andra digitala kanaler. Du kommer hantera fakturafrågor, medlemsfrågor, beställningar och övriga kundfrågor. Som en utav våra handläggare hanterar du såväl enklare som mer kvalificerade frågor från både företag och privatpersoner.
Vi söker
Vi söker dig som är bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap och med stort engagemang, ansvarskänsla och god kommunikativ förmåga. För att trivas i rollen är du en person som är flexibel och som ser positivt på förändringar. Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har arbetat med kundvård tidigare. Vidare uttrycker du dig väl på både svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på.
Välkommen med din ansökan senast den 2021-02-28. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Vi arbetar måndag - fredag, kontorstid. Inga helger eller röda dagar och vi har månadslön. Vi följer de restriktioner som anges och därför uppmanar vi merparten vår personal att arbeta hemifrån just nu, men de inledande utbildningsveckorna kan komma att ske på plats på kontoret.
Har du frågor om tjänsten kontaktar du rekryterande chef, Camilla Nordahl, camilla.nordahl@okq8.se
Gäller det frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Camilla Skalberg, camilla.skalberg@okq8.se
Varmt välkommen med din ansökan!
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.
- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.