OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen som Customer Service Agent
I rollen som Customer Service Agent har du yttersta ansvaret för vår kundtjänst för våra sex O’Learys restauranger - Umeå, Kalmar, Lund, Ystad, Linköping & Växjö.
Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebook och Tripadvisor.
Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med oss sker här.
Plats: Skolgatan 64, O'Learys Umeå med möjlighet till delvis arbete på distans/hemifrån
Arbetstid: Varierande tider vardagar, helger, kvällar
Lön: Fast månadslön
Anställning: Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning
Vem du är
- En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer
- Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av bokningssystem och CRM system såsom Hubspot eller liknande
- Meriterande är om du arbetat inom restaurangbranschen och tidigare hanterat denna typ av bokningar
- Du är duktig på att tala och skriva på både svenska och engelska
- Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt