Ombordservicechef till Trelleborgstrafiken

Arbetsbeskrivning

Scandlines AB är ett företag som bedriver färjetrafik med utgångspunkt från Helsingborg och Trelleborg. Scandlines AB blev år 2000 förvärvat av Stena Line, som är ett internationellt transport- och reseserviceföretag och ett av världens största färjerederier. Läs mer på www.scandlines.se Vi söker dig som vill driva ombordserviceverksamheten på fartygen M/S Skåne som trafikerar linjen Trelleborg-Rostock och M/S Trelleborg som trafikerar linjen Trelleborg-Sassnitz. Ombordservicechefen ansvarar för den övergripande planeringen samt leder, driver och samordnar ombordserviceverksamheten, i enlighet med beslutade verksamhetsmål. Dina huvudsakliga ansvarsområden blir att: . Ingå i linjernas ledningsgrupp. . Ansvara för framtagande och uppföljning av budget och[verksamhetsplan. . Leda medarbetarna genom en öppen kommunikation, förtroende och ömsesidig respekt. . Aktivt medverka till verksamhetens och medarbetarnas utveckling. . Ansvara för att ställda kvalitetskrav uppfylls samt att aktuella föreskrifter och policies efterlevs. Vi vill gärna att du har: . Goda kunskaper inom ekonomi och ledarskap på högskolenivå. . Goda språkkunskaper i svenska, engelska och tyska. . Goda ledaregenskaper. . Bred/djup erfarenhet inom verksamhetsområdet. . Ett ekonomiskt, service- och kvalitetsinriktat synsätt. Som ombordservicechef är Du ombordanställd.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Scandlines
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 september 2010
  • Ansök senast: 30 september 2010

Besöksadress

Knutpunkten 43
None

Postadress

Knutpunkten 43
Helsingborg, 25278

Liknande jobb


Solution Consultant Manager

Solution Consultant Manager

20 december 2024

Försäljningschef

Försäljningschef

20 december 2024

Försäljningschef

Försäljningschef

20 december 2024

Vice President of Sales  Sales Area Northern Europe

Vice President of Sales Sales Area Northern Europe

20 december 2024