OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba med kundservice och pratar flytande Finska. Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Om kunden: Kunden har över 20 års internationell erfarenhet och är idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Arbetsuppgifter och omfattning: Som kundservice kommunikatör hjälper du privatkunder med frågor rörande ett stort företags produkter. Det kan handla om att förklara någon produktfunktion till mer avancerade frågor och felsökning. Det handlar helt enkelt om att ta inkommande samtal, brev och fax från Finland men även att hjälpa till över gränserna. Genomföra inom företaget vanligt förekommande arbetsuppgifter. Ansvarar för den egna administrationen, framför allt tidsrapporteringen. Skallkrav: Du har gymnasiekompetens och kan prata och skriva Finska flytande. Vi tror även att du har goda kunskaper i Engelska när det gäller tal och skrift. Meriterande krav: Det är meriterande om du är säljande och har en bra telefonröst. Personliga egenskaper: Som person är du driftig och tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Du klarar av att hantera stress på ett bra sätt och tycker om att göra ett bra jobb. Kursstart 25 februari, en månad betald utbildning.