Omgående konsultuppdrag - Hyresadministratör till Fastighetsföretag i City

Omgående konsultuppdrag - Hyresadministratör till Fastighetsföretag i City

Arbetsbeskrivning

Vår kund

Vår kund är ett anrikt fastighetsföretag. De behöver nu support till hyresavdelningen i form av en interim hyresadministratör med 50% tjänstgöringsgrad. Rollen innefattar hyresadministration och hyresreskontran. Du kommer rapportera direkt till ekonomichefen.

Du kommer ansluta till ett glatt team och sitta i fina och fräscha lokaler centralt i Stockholm som har anpassats för att vara coronasäkrade.

Start: Omgående
Tjänstgöringsgrad: 25-50%
Uppdragslängd: 6 månader

Din profil



Vi söker dig som arbetat som hyresadministratör i minst 3 år med hyresadministration och hyresreskontran. Rollen innefattar ett systemförvaltningsansvar för fastighetssystemet Fast2 samt ett systemansvar för hyresmodulen i Fast2, det är därför viktigt att du verkligen behärskar systemet. Som person är du strukturerad och motiveras av att leverera ett korrekt arbete, gjort i tid.

Huvudsaklig arbetsuppgifter

- Hantera hyresavisering och hyresreskontra
- Skapa kundfakturor
- Hantera inkassoärenden
- Uppdatera hyror
- Ansvara för systemförvaltningen av Fast 2
- Systemansvarig för hyresmodulen i Fast 2


Skallkrav

- 3 års erfarenhet som hyresadministratör eller hyresredovisare
- Tidigare arbetat med hyresadministration och hyresreskontran
- Behärskar Fastighetssystemet Fast 2


Meriterande

- Tidigare varit systemansvarig för Fast2



Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 november 2024

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

Avdelningsekonom till CBRN-skydd och säkerhet

20 november 2024

Fastighetsadministratör

Fastighetsadministratör

4 november 2024

30 oktober 2024