Omgående: Kundservice kommunikatör

Arbetsbeskrivning

Framtiden är ett konsultföretag. Våra konsulter utgörs av personer i pågående högskolestudier samt färdiga akademiker vilka nyligen har avslutat sina studier. Vår företagside är att minska avståndet mellan våra konsulter och företag. Detta åstadkommes genom att Framtiden erbjuder kompetent personal i form av Sveriges vassaste studenter och färdiga akademiker, antingen för konsulting eller för rekrytering. På det sättet bereds våra konsulter möjligheten att stifta bekantskap med det näringsliv som sedermera blir arbetsliv. Kunden har över 20 års internationell erfarenhet och är idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Arbetsuppgifter och omfattning: Som kundservice kommunikatör hjälper man privatkunder med frågor rörande ett stort företags produkter, som finns på de flesta teknik varuhus. Det kan handla om att förklara någon produktfunktion till mer avancerade frågor och felsökning Skallkrav: Du måste kunna prata något annat nordiskt språk än svenska flytande, då du kommer att prata med personer från dessa länder. Gymnasiekompetens är ett krav. För att klara av utbildningen och arbetsuppgifterna behöver man vara intresserad av ny teknik och datorer. Meriterande krav: Det är meriterande om du har en bra telefonröst. Det är även meriterande att vara en en bra säljare. Personliga egenskaper: Som person är du driftig och tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Du klarar av att hantera stress på ett bra sätt och tycker om att göra ett bra jobb.

Sammanfattning

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010