Omnicom Mediagroup utökar receptionsteamet!

Omnicom Mediagroup utökar receptionsteamet!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har några års erfarenhet av en liknande roll som receptionist och eller kontorsansvarig. I den här rollen servar du vår organisation med en outstanding kontorsservice och receptionsservice. Du kan namnet på våra kunder och partners och får dem att känna sig bekväma när de kliver in hos oss. Men du förhandlar också avtal med våra leverantörer, styr upp administrativa rutiner och samverkar med IT, ekonomi och HR för att våra medarbetare alltid ska ha en toppupplevelse av att vara på jobbet. Utöver det driver du våra interna aktiviteter och event; inspirationsdagar, roliga AWs, konferenser, fester, temaveckor, tävlingar och annat som du och dina kollegor hittar på.
De viktigaste kompetenserna för att du ska vara aktuell för rollen är:
Serviceinställning
Kommunikation
Planera och organisera



Du ska sedan tidigare har erfarenhet av:
Växel
Reception
Leverantörsansvar
Arrangera interna aktiviteter
Kontorsservice
Kontakt och samverkan med fastighetsvärd


Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Omnicom Media Group AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Postadress

Medborgarplatsen 3
STOCKHOLM, 11826

Liknande jobb


22 november 2024