Område ortopedi välkomnar administrativ assistent!

Område ortopedi välkomnar administrativ assistent!

Arbetsbeskrivning

Söker du ett jobb där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar då är du välkommen med din ansökan!

Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Region Jämtland Härjedalen omfattar ca 3600 medarbetare fördelade på 15 områden, varav område ortopedi är ett av dessa.
Området har ca 190 medarbetare fördelat på sex enheter, vilka är: läkaravdelning, ortopedmottagning och ryggkirurgisk mottagning, specialistvården Campus där den dagkirurgiska verksamhets bedrivs, ortopediskvårdavdelning samt arbetsterapi- och sjukgymnastikenhet som utöver ortopedi även ansvarar för vissa andra delar av den somatiska vården.

Arbetet innebär att stödja chefer och stab inom område Ortopedi med det löpande administrativa arbetet.

Vill du bli en av oss är du varmt välkommen att söka jobbet.

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en administrativ assistent som organisatoriskt kommer att vara placerad inom staben på område ortopedi. Tillsammans med din kollega är ni spindeln i nätet i mycket som händer på området och ni delar en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.

I uppdraget ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. I dina uppgifter ingår bland annat att sköta schemaarbete i Heroma, fakturahantering och andra administrativa sysslor inom personal- och ekonomiadministration, hotellbokningar och resebeställningar, skriva protokoll mm.

Du kommer att ha många kontakter internt på enheten, inom regionen och dess stödfunktioner. Även en del externa kontakter förekommer.

Vi erbjuder ett intressant, stimulerande, omväxlande och ansvarsfullt arbete som administrativ assistent i nära samarbete med verksamhetschef, enhetschefer samt övriga medarbetare inom respektive enhet.

Vi förväntar oss att du är serviceinriktad, tillmötesgående och har förmåga att både arbeta självständigt och vara drivande men även kunna samarbeta väl med medarbetare inom området.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete i Heroma och med patientadministrativa systemet Cosmic. Du har god kunskap och erfarenhet av att jobba i Office-paketet och är van att arbeta med andra digitala lösningar.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, såsom att du är serviceinriktad, flexibel, professionell i din yrkesutövning, tar egna initiativ, ser möjligheter och är noggrann. Du har god samarbets- och kommunikativ förmåga och ett förtroendeskapande arbetssätt.

ÖVRIGT
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika aktiviteter.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.

Intervjuer kommer ske löpande under annonseringstiden, så ansök redan idag!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

Sammanfattning

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024