OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett arbete där du får arbeta självständigt, flexibelt, gillar utmaningar samt i nära samarbete med blivande kollegor så ser vi fram emot din ansökan!
Område Psykiatri är en verksamhet som förutsätter gott samarbete mellan professioner, enheter och angränsande områden. Området har cirka 270 medarbetare fördelat på tre slutenvårdsavdelningar, sex specialistpsykiatriska öppenvårdsenheter, stab, läkaravdelning och administrativt stöd.
Vi ser gärna att du som söker har kompetens för och intresse av att tillsammans med enhetschefer och medarbetare driva kvalitets- och förbättringsarbete på området.
Vill du bli en av oss är du varmt välkommen att söka.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu administrativ assistent som organisatoriskt kommer att vara placerad inom administrativt stöd på området. Tillsammans med dina kollegor kommer du fungera som spindeln i nätet i mycket samt är en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.
I uppdraget ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. I dina uppgifter ingår bland annat att sköta schemaarbete i Heroma, fakturahantering, 1177 och andra administrativa sysslor inom personal- och ekonomiadministration, hotellbokningar och resebeställningar.
Vi erbjuder ett intressant, stimulerande, omväxlande och ansvarsfullt arbete som administrativ assistent i nära samarbete med kollegor, verksamhetschef, enhetschefer samt övriga medarbetare inom respektive enhet.
Vi förväntar oss att du är serviceinriktad, tillmötesgående och har förmåga att både arbeta självständigt och vara drivande men även kunna samarbeta väl med medarbetare inom området.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete i Heroma, god kunskap och erfarenhet av att jobba i Office-paketet samt är van att arbeta med andra digitala lösningar. Utbildning med fakturahantering är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper; serviceinriktad, flexibel, professionell i din yrkesutövning, tar egna initiativ, ser möjligheter och är noggrann. Du har god samarbets- och kommunikativ förmåga och ett förtroendeskapande arbetssätt.
ÖVRIGT
Intervjuer kommer ske löpande under annonseringstiden, så ansök redan idag!
Region Jämtland Härjedalen är en av länets största arbetsgivare med cirka 4 000 medarbetare.
Som arbetsgivare kan vi erbjuda egna träningslokaler med gym och olika gruppaktiviteter. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder rabatter och en mängd olika aktiviteter.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.
Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden.
Som sökande ska du lämna utdrag ur belastningsregistret i samband med erbjudande av tjänst.