OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HomeMaid har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med hushållsnära tjänster som veckostädning, tvätt, strykning med flera så att de får tid över till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Vi välkomnar dig på vår resa framåt där vi ska utveckla HomeMaid för de kommande åren! Läs mer på vår hemsida: homemaid.se
Du som tidigare har haft personalansvar och som gillar kundkontakter, planering och administrativt arbete samt försäljning kommer att ha en bra grund att stå på. För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är effektiv, flexibel, proaktiv och har öga för detaljer. Du tvekar inte att kavla upp ärmarna för att hjälpa till där det behövs. Vidare är du en lösningsorienterad person med glimten i ögat som trivs med ett stundtals högt arbetstempo. Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänster men vill utvecklas vidare. Du har tidigare erfarenhet av att offerera flyttstäd, byggstäd, storstäd och kontorsserviceuppdrag. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska. Körkort och egen bil är ett krav.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi erbjuder en spännande och trevlig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik!
Om tjänsten
Som områdesansvarig på HomeMaid ansvarar du för den dagliga driften på kontoret i Falun. Du kommer att vara en del i teamet och du ansvarar för våra kontorsservice och engångskunder, tillsammans med dina ca 30 serviceassistenter och ser till att verksamheten flyter som den ska.
Rollen är bred och innebär att du tillsammans med de övriga områdesansvariga kommer att vara HomeMaids ansikte utåt i Dalarna. Ett stort fokus kommer att ligga på att genomföra kundbesök med målet att få ännu fler nöjda kunder. Du har personalansvar samt ansvar för att planera och utveckla verksamheten, skapa effektiva scheman samt att lösa de problem som uppstår.
Du kommer att ansvara för upplärning och implementering av våra rutiner internt på kontoret samt introduktion av nya medarbetare. Det här är en tjänst med stora utvecklingsmöjligheter för dig som är redo att ta nästa steg i karriären.
Vem trivs här?
Du som tidigare har haft personalansvar och som gillar kundkontakter, planering och administrativt arbete samt försäljning kommer att ha en bra grund att stå på. För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är effektiv, flexibel, proaktiv och har öga för detaljer. Du tvekar inte att kavla upp ärmarna för att hjälpa till där det behövs. Vidare är du en lösningsorienterad person med glimten i ögat som trivs med ett högt arbetstempo. Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänster men vill utvecklas vidare. Du har tidigare erfarenhet av att offerera flyttstäd, byggstäd, storstäd och kontorsserviceuppdrag. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.
Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi erbjuder en spännande och trevlig arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik!
Intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Sista ansökningsdag är sista november. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående och 6 månaders provanställning.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Regionchef Susanne Moffat på HomeMaid mail susanne.moffat@homemaid.se.
Ansökan tas emot skriftligt via samma mailadress.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Områdeschef Maria Stitt
02312707