OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation är ett modernt och snabbväxande företag som aktivt hjälper våra uppdragsgivare att utveckla sina kundrelationer.Vi ger service och support via samtal och andra media.Våra kunder finns över hela Sverige.Vi är till nytta för bl.a. McDonald's, Investor, Arlanda Express, och en mängd andra intressanta företag.Vi startade operativ verksamhet den 10 Oktober 2000, är vinstgivande sedan 2001 och räknar med en omsättning på 70 MSEK under innevarande år.Vi nyttjar en mycket avancerad teknikplattform för att kunna erbjuda kunderna de mest komplexa tjänster.Xzakt siktar mot en storlek på 200 MSEK och det kan bara klaras med kompetenta, utvecklingsbara och motiverade medarbetare.Vi har f.n. produktion i Skellefteå och ett marknadskontor i Stockholm.Vi söker dig som vill ta ansvar för vårt område inom it kundservice i Skellefteå.Du ansvarar såväl för att aktivt driva området inom it, och i det ingår övergripande ansvar för produktionen, samt för att vidareutveckla vårt framgångsrika företagskoncept inom den kundgruppen.Arbetsplats Skellefteå Personalen består av Telefonister/handläggare som hanterar kundärenden och produktsupport via telefon, fax, mail eller Web inom kundgruppen It Support. Du är även ansvarig för rekrytering och uppföljning av personal inom denna kundgrupp.Du är övergripande ansvarig för företagets nyckelkunder inom IT. Vi söker en person som är drivande och beslutsmässig och som trivs med att göra affärer och skapa nya möjligheter.Du är tydlig och entusiasmerande och skapar förutsättningar för medarbetare att ta ansvar, växa och känna samhörighet med företaget och affärsiden.Vi tror du har erfarenhet från tjänsteproduktion eller likartad serviceinriktad aktivitet.Du får ett gott stöd i att vår verksamhet och strategi är väl genomtänkt och redan verifierad.Vi har en rad moderna datoriserade hjälpmedel som media servers, projektredovisning, beslutsstöd, schemaläggningssystem samt en modern CRM kunddatabas med stöd för ärendehantering mm. Detta är ett unikt tillfälle att vara med att skapa ett erkänt företag Grundkrav: Du skall kunna förstå samt uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska Datorvana är ett måste!Grundläggande till omfattande ekonomikunnande Gärna erfarenhet från Call Centers eller annan tjänsteproduktion Kunna planera och projektleda.Gott ordningssinne.Personliga idealiska egenskaper: Känsla för service och att kunden går före "allt" Vara kommunikativ.En motiverande, entusiasmerande och positiv personlig stil.Vårda teamkänslan Kunna förhandla med företag, myndigheter och institutioner Ha uthållighet, egen drivkraft och intresse för arbetet Vara målinriktad, ta initiativ samt kunna fatta beslut.Klara av detaljer när så krävs utan att förlora helhetsperspektivet Ha problemlösningsförmåga.Din ansökan vill vi ha så snart som möjligt, dock senast den 2007-10-31 se även: www.xzakt.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Madeleine Scherling
0910-716000
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10