Områdesansvarig i Kristianstad

Områdesansvarig i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER

I din roll som Områdesansvarig kommer du tillsammans med ditt team se till att den dagliga verksamheten flyter på som den ska. Du ansvarar för områdets kunder och personal genom att aktivt arbeta med kund- och personalnöjdhet samt ha ett delegerat resultatansvar i enlighet med budget och förväntningar.

I personalansvaret ingår att leda ditt team samt rekrytera och introducera ny personal, ett moment som värderas och prioriteras högt hos oss på HomeMaid.

Du behöver vara bekväm med att kontakta nya kunder men även bearbetning av befintliga kunder då du i din roll är med och bidrar till kontorets och verksamhetens utveckling.

Rollen innehåller också en administrativ sida där du hanterar offertskrivning, fakturering och tidsrapportering.

Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:

- Planering och optimering av personalens arbetsschema.
- Rekrytering och introduktion av nya medarbetare.
- Hantera dagliga personalärenden.
- Daglig kontakt med befintliga och nya kunder.
- Försäljningsaktiviteter i form av marknadsbearbetning och merförsäljning.
- Uppföljning och delaktighet i budgetarbete samt prissättning.



PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, administrativt arbete och har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team.

Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Det är meriterande om du har relevant eftergymnasial utbildning men inget krav.

Viktigt för tjänsten:

- Dokumenterad erfarenhet av att leda och fördela arbete i team.
- God samarbetes- och kommunikationsförmåga.
- God systemvana.
- B-körkort.
- God kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.

OM TJÄNSTEN

Arbetstider är främst 07.00-16.00 måndag-fredag och förmåner ingår i tjänsten.

Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, säljare och interna tjänstemän.



Placering: Kristianstad
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: Sker i April, eller enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2023-02-20, Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.



Varmt välkommen med din ansökan!



HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 2 juli 2023

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024