Områdesansvarig - Kund till Falun

Områdesansvarig - Kund till Falun

Arbetsbeskrivning

Din roll,
Som Områdesansvarig kund kommer du att ha övergripande ansvar för områdets kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning, bemanning, kundengagemang och kvalitet samt drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Du ansvarar för områdets kunder, genom aktivt arbeta med schemaoptimering och kvalitet. Tillsammans med Områdesansvarig Personal ska ni säkerställa en effektiv bemanning.

Arbetsuppgifter:
Driva lönsamhet inom sitt resultatansvar.
Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling.
Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering inkl hantering av vikarier, i samarbete med Områdesansvarig Personal.
Hantering och administration gällande kundavtal, ändringar och
avslut i vårt affärssystemet.
Uppföljning och kvalitetskontroller.
Etablera och vårda relationer med kunder.
Hantering av reklamationer.
Merförsäljning.
Marknadsbearbetning, försäljningsaktiviteter samt deltar vid event och nätverksträffar.
Övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten.

Du som person,
HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete samt har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och nöjda kunder. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera många olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Du är en självgående lagspelare.

Som person är du
Självgående, driven och engagerad.
Ansvarsfull
Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor.
Serviceminded och bra på att hantera olika människor i olika
situationer.
Lösningsorienterad
Kan prioritera och sortera bland flera parallella uppgifter och agera professionellt.

Viktigt för tjänsten:

Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration samt schemaläggning

God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
God kommunikationsförmåga
Körkort

I huvudsak är arbetstiden förlagd dagtid på kontoret måndag till fredag och förmåner ingår i tjänsten. Andra arbetstider kan förekomma.
Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, teamledare, säljare och interna tjänstemän.

Placering: Hemkontor Falun

Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2023-05-31

Varmt välkommen med din ansökan!

HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 19 oktober 2023

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024