Områdesansvarig - Kund till Östergötland

Områdesansvarig - Kund till Östergötland

Arbetsbeskrivning

ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Områdesansvarig kund kommer du att ha övergripande ansvar för områdets kunder, vilket inkluderar ansvar för schemaläggning och bemanning, kundengagemang, kvalitet och drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål.

Du ansvarar för områdets kunder, genom aktivt arbeta med schemaplanering, kundengagemang och kvalitet samt i samarbete med Områdesansvarig Personal säkerställa en effektiv bemanning. Du bidrar med gott samarbete inom företaget och är en viktig spelare för kontorets och verksamhetens utveckling.

Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:

Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering inkl. hantering av vikarier, i samarbete med Områdesansvarig Personal. Ansvarig för att alla kunder har fast personal, vilket innebär att hitta en långsiktig lösning för befintliga och nya kunder.
Hantering och administration gällande kundavtal, ändringar och
avslut i affärssystemet Tengella.
Uppföljning och kvalitetskontroller: via kunders feedback i enkäter och via andra återkopplingar från kunder eller kollegor. Säkerställa att vi åtgärdar brister i kvalitet och återkopplar till både kund och till berörd medarbetare.
Etablera och vårda relationer med kunder.
Bidra till att entusiasmera och utveckla medarbetare i teamet.
Hantering av kundklagomål, reklamationer och skador.
Merförsäljning.
Marknadsbearbetning, försäljningsaktiviteter samt deltar vid event och nätverksträffar vid behov.
Kundbesök
Övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten. ▪ Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling vad gäller
medarbetarengagemang, kvalitet, kundnöjdhet, lönsamhet och
nettotillväxt.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Ansvarstagande och stark självledare.
Teamplayer.
Självgående, driven och engagerad.
Serviceminded och bra på att hantera olika människor i olika
situationer.
Strukturerad och systematisk.
Lösningsorienterad ”doer”.
Kan prioritera och sortera bland flera parallella uppgifter och agera
balanserat.
Kommunikativ och tydlig.
Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor.

Viktigt för tjänsten:

Önskvärt: gymnasieutbildning.
Krav: Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Krav: God kommunikationsförmåga: kunna kommunicera med olika
människor.
Önskvärt: erfarenhet från operativt arbete inom städbranschen
eller liknande verksamheter.
Önskvärt: Körkort.

OM TJÄNSTEN

I huvudsak är arbetstiden förlagd dagtid måndag till fredag och förmåner ingår i tjänsten. Andra arbetstider kan förekomma.
Teamet består idag av ca 60 serviceassistenter, säljare och interna tjänstemän, där du inte har personalansvar, men du har resultatansvar och kvalitetsansvar

Placering: Hemkontor Linköping

Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: 1 februari eller enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2023-01-15, intervjuer hålls löpande

Varmt välkommen med din ansökan!

HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2023
  • Ansök senast: 22 juni 2023

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


Gruppledare söks inom lokalvård.

Gruppledare söks inom lokalvård.

10 april 2024

Arbetsledare Malmö - Köpenhamn

Arbetsledare Malmö - Köpenhamn

2 maj 2024