Områdesansvarig med kundansvar till HomeMaid

Områdesansvarig med kundansvar till HomeMaid

Arbetsbeskrivning

Områdesansvarig med Kundansvar sökes till HomeMaid i Malmö
Drivs du av att göra affärer och arbeta kundorienterat? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att du underlättar vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och kvalité högt? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Områdesansvarig med Kundansvar kommer du att vara länken mellan serviceassistenter och områdets kunder. Du ansvarar för dessa kunder och arbetar aktivt med kundnöjdhet och ett fortsatt förtroende. Du behöver vara bekväm med att bearbeta både nya och befintliga kunder framförallt via telefon, då du i din roll bidrar till kontorets och verksamhetens utveckling. Rollen innefattar även att kunna driva och leda effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering, inklusive hantering av vikarier i samarbete med kolleger. Därutöver arbetar du nära övriga områdesansvariga och stöttar vid behov upp i övriga verksamheten.. 
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
Övergripande ansvar för kontorets kunder, både nya och befintliga. 
Löpande dokumentation, administrera kundavtal samt ändringar och avslut. 
Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar.  
Försäljningsaktiviteter i form av offerthantering, merförsäljning och deltagande vid event och nätverksträffar. 
Arbeta med kvalitetssäkring samt hantera fakturafrågor och övriga kundärenden. 

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, kundansvar och administrativt arbete samt har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen brinner du för kundkontakt och relationer samtidigt som du uppskattar ett aktivt arbete och engagemang för att uppnå goda resultat. Du trivs med telefonen som arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du har en lösningsorienterad inställning och uppskattar arbeta i en händelserik miljö där alla hjälps åt.
Viktigt för tjänsten:
Tidigare erfarenhet från försäljning, kundansvar och administration.
En naturlig förmåga att skapa goda relationer med glädje och engagemang.  
God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME. 
Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska.
B-körkort. 

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Områdesansvarig med kundansvar är en rekrytering där du blir anställd direkt hos HomeMaid på deras kontor i Malmö. Teamet består av flera tjänstemän, säljare, teamledare och serviceassistent som värdesätter en god gemenskap. Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar kan förekomma i samband med interna utbildningar. 
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HomeMaid
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2023
  • Ansök senast: 19 oktober 2023

Besöksadress

Luxorgatan 1
None

Postadress

None
MOTALA, 59139

Liknande jobb


B2B-säljare

B2B-säljare

27 december 2024

Innesäljare

Innesäljare

27 december 2024

Account Manager - Stockholm

Account Manager - Stockholm

27 december 2024

Låneförmedlare till stort bolag

Låneförmedlare till stort bolag

27 december 2024