OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Områdesansvarig kommer du tillsammans med ditt team se till att den dagliga verksamheten flyter på som den ska. Du ansvarar för områdets kunder genom att aktivt arbeta med kundnöjdhet samt ha ett delegerat resultatansvar i enlighet med budget och förväntningar.
Du behöver vara bekväm med att kontakta nya kunder och även bearbetning av befintliga kunder då du i din roll är med och bidrar till kontorets och verksamhetens utveckling.
Rollen innehåller också en administrativ sida där du hanterar offertskrivning, schemaläggning och skadehantering.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:
- Planering och optimering av personalens arbetsschema.
- Etablera och vårda relationer med kunder.
- Försäljningsaktiviteter i form av marknadsbearbetning och merförsäljning.
- Uppföljning och delaktighet i budgetarbete samt prissättning.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat.
Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Du behöver vara kommunikativ, lösningsorienterad och ha en god struktur. En teamplayer med hög ansvarskänsla och med viljan att jobba i ett högt tempo. Du tycker om att träffa och prata med människor och ger alltid service av hög kvalitet.
Viktigt för tjänsten:
- Erfarenhet av kundservice.
- Erfarenhet av att leda och fördela arbete i team.
- God samarbetes- och kommunikationsförmåga.
- God systemvana.
- B-körkort.
- Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Arbetstider är främst 07.00-16.00 måndag-fredag och förmåner ingår i tjänsten.
Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, teamledare och interna tjänstemän.
Placering: Malmö
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.
Tillträde: start omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Ansök senast: Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.