Områdesansvarig till HomeMaid

Områdesansvarig till HomeMaid

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett företag i tillväxtfas? Har du tidigare erfarenhet av planering, administration
och kundkontakt? HomeMaid AB är ett företag med högt i tak, engagemang och familjär känsla.
Halmstad expanderar och söker nu en till Områdesansvarig. Läs mer om tjänsten!

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och
annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget
finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner och företag. 

Om tjänsten
Rollen innebär att du, tillsammans med dina kollegor som består av serviceassistenter, teamledare,
områdesansvariga, distriktchef och en regionchef ser till att allt flyter på som det ska. Rollen är bred
och företagets framgångar bygger på ett säljande arbetssätt där kunden kommer tillbaka och att
teamet når sina sälj- och aktivitetsmål.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att planera schema för ca 50 serviceassistenter. Det gäller
att planera både kort- och långsiktigt samt täcka nya behov som uppkommer med kort varsel. Ditt
arbete innebär nära kontakt med kunder, såväl nya som befintliga, via telefon eller besök. Utifrån
deras behov och önskemål för du en lösningsorienterad dialog och hittar bästa möjliga tjänst för
respektive kund. Mycket av rollen innebär också rekrytering av nya medarbetare. Du kommer
dessutom att ansvara för upplärning och implementering av rutiner internt på kontoret samt med
introduktion av nya medarbetare.
Du har din arbetsplats på kontorer i Halmstad, där också huvudkontoret finns. Du bör vara hyffsat morgonpigg då
dagen drar igång strax innan 07:00, måndag-fredag.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt, kundorienterat och serviceinriktat.
Eftergymnasial utbildning inom relevant område, ex HR, ekonomi, administration, är starkt
meriterande. Du har tidigare arbetserfarenhet av att på något sätt leda personal samt vana att
hantera kunder. God datorvana, körkort B samt flytande svenska och engelska i tal och skrift är krav
för tjänsten.

För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många
parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir
stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person är du någon som inte tvekar att kavla upp
ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om
En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas. Har du
glimten i ögat och en god social kompetens kommer du att lyckas i rollen.

Om anställningen
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras
och behandlas av Adecco.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Du kommer
att bli anställd direkt hos HomeMaid. Urvalet sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Vi
kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontakta gärna rekryterare Hanna Bonli om du har frågor, på 0736 84 77 73 eller
hanna.bonli@adecco.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


28 november 2024

Payroll Supervisor

Payroll Supervisor

28 november 2024

Teamledare till bilindustrin

Teamledare till bilindustrin

28 november 2024