Områdesansvarig till HomeMaid

Områdesansvarig till HomeMaid

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett företag i tillväxtfas? Drivs du av att göra affärer och att träffa samt leda människor? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att underlätta vardagen för dina kunder? Läs då mer om tjänsten!

Om tjänsten
I din roll som Områdesansvarig kommer du tillsammans med teamet se till att den dagliga verksamheten flyter på som den ska. Du ansvarar för områdets kunder och personal genom att aktivt arbeta med kund- och personalnöjdhet samt ha ett delegerat resultatansvar i enlighet med budget och förväntningar. I personalansvaret ingår det att rekrytera och introducera ny personal, ett moment som värderas och prioriteras högt hos HomeMaid. Du behöver vara bekväm med att kontakta nya kunder men även bearbetning av befintliga kunder då du i din roll är med och bidrar till kontorets och verksamhetens utveckling. Rollen innehåller också en administrativ sida där du hanterar offertskrivning, fakturering och tidrapportering.

Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som:

- Planering och optimering av personalens arbetsscheman
- Rekrytering och introduktion av nya medarbetare
- Uppföljning och delaktighet i budgetarbete samt prissättning

Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, säljare och interna tjänstemän. Ni alla utgår ifrån kontoret i Malmö. Arbetstiderna är främst 07.00-16.00 måndag-fredag. Trevliga kollegor och personalförmåner är en självklar del på HomeMaid.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt, kundorienterat och serviceinriktat. Du trivs med att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team.
För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person tvekar du inte att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om. Det är meriterande om du har en relevant eftergymnasial utbildning men inget krav.

Viktigt för tjänsten:

- Erfarenhet av att leda och fördela arbete i team
- God samarbetes och kommunikationsförmåga
- God systemvana och en stark administrativ ådra
- B-körkort
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner, företag och kommuner.

Kontaktuppgifter
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Tjänsten är tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas. Rekryteringsarbetet startar vecka 48.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024