OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OMRÅDESANSVARIG TILL HOMEMAID I LUND
Drivs du av att göra affärer och att träffa samt leda människor? Håller du en hög servicenivå som bidrar till att du underlättar vardagen för dina kunder? Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och där du får utvecklas i din roll som ledare? Då ska du söka denna spännande tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som Områdesansvarig kommer du tillsammans med ditt team se till att den dagliga verksamheten flyter på som den ska. Du ansvarar för områdets kunder och personal genom att aktivt arbeta med kund- och personalnöjdhet samt ha ett delegerat resultatansvar i enlighet med budget och förväntningar. I personalansvaret ingår det att rekrytera och introducera ny personal, ett moment som värderas och prioriteras högt hos HomeMaid. Du behöver vara bekväm med att kontakta nya kunder men även bearbetning av befintliga kunder då du i din roll är med och bidrar till kontorets och verksamhetens utveckling. Rollen innehåller också en administrativ sida där du hanterar offertskrivning, fakturering och tidrapportering.
Du kommer främst utföra arbetsuppgifter som: Planering och optimering av personalens arbetsscheman.
Rekrytering och introduktion av nya medarbetare.
Försäljningsaktiviteter i form av marknadsbearbetning och merförsäljning.
Uppföljning och delaktighet i budgetarbete samt prissättning.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, administrativt arbete och har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Det är meriterande om du har en relevant eftergymnasial utbildning men inget krav.
Viktigt för tjänsten: Erfarenhet av att leda och fördela arbete i team.
God samarbetas och kommunikationsförmåga.
God systemvana.
B-körkort.
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Områdesansvarig är en rekrytering där du blir anställd direkt hos HomeMaid på deras kontor i Lund, vissa arbetsmoment kan dock komma att utföras ifrån kontoret i Malmö. Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, övriga säljare och interna tjänstemän. Arbetstiderna är främst 07.00-16.30 måndag-fredag och förmåner ingår i tjänsten.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Annika Lantz på via 0738-617271 eller annika.lantz@eterni.se.
Varmt välkommen med din ansökan!