OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RO Omsorg Assistans AB är ett privat vårdföretag som bl.a. arbetar med att ge stöd och service till kunder med beslut om personlig assistans. Vi finns i Stockholmsområdet med kontor Täby. Vi är ett växande bolag med cirka 300 anställda i koncernen.
Vår verksamhetsidé är enkel – kunskap och kvalitet! Vi har lång erfarenhet av att driva både personlig assistans och hemtjänst.
Nu söker vi ytterligare en engagerad medarbetare till vårt kontor i Täby som tycker det är roligt att ha många bollar i luften och arbeta nära våra kunder och medarbetare. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse.
Vi söker dig som har erfarenhet från personlig assistans, hemtjänst eller liknande verksamheter. Har du tidigare arbetat med planering är det en fördel. Vi arbetar i planeringsverktyget AiAi.
Du gillar att ha många sociala kontakter och har en hög social kompetens. Du gillar att arbeta både självständigt och i grupp, har en god administrativ förmåga och känsla för struktur. Viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
Arbetet är till stor del självständigt och kräver att du har förmågan att själv planera ditt arbete utifrån verksamheternas behov.
Tjänsten som områdesansvarig innebär att du ansvarar för bemanning och andra administrativa uppgifter som att stötta våra kunder med schemaläggning samt redovisning gentemot Försäkringskassan, kommun och landsting. I bemanningsarbetet kommer du ha en beredskap vissa veckor.
Provanställning gäller de första 6 månaderna.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Buhre
08-540 230 91
Enhetschef Monica Buhre
08-54023091
Ingrid Lund
08-54023099
enhetschef Zübeyde Aygün
08-54062633
076213
Gustaf Olsson
08-54023099
Samordnare Anna Bloch
0854023091
Planerare Anna Bloch
0854023091