Arbetsbeskrivning
RestaurangAssistans förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Vi skapar arbetstillfällen och bidrar till integration. Med 25 verksamma år och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet!
Brinner du för besöksnäringen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Har du ett öga för detaljer? Då har vi tjänsten för dig!
Till vårt helt nya kontor i centrala Stockholm söker vi nu en områdeschef som vill fortsätta utveckla och driva vår verksamhet inom hotellstäd framåt.
Som områdeschef hos oss är ingen dag den andra lik! Rollen har stort fokus på försäljning, affärsutveckling, och optimering av avdelningen men ide varierande arbetsuppgifterna ingår även rekrytering, bemanning, schemaläggning, coachning, kvalitetskontroller, kunduppföljningar, personal- och kundevents.En stor del av arbetet går ut på att säkerställa driften av avdelningens bemanningskunder och våra städentreprenader. Vi söker någon som är en coachande ledare både för personalen på kontoret och våra medarbetare ute hos kund.Ditt närmsta team består av två kollegor och tillsammans ansvarar ni för avdelningens lönsamhet och kvalitet.
Vem är du för att passa i rollen?
Har tidigare erfarenhet som Chefshusfru, Hotellchef, Platschef eller VD
Har en god ekonomisk förståelse
Ett stort driv för affärer
God insikt i personalhantering och planering, arbetsrätt
Hög social förmåga och flexibel
Du är positiv och bra på att motivera dina medarbetare
Trygg, diplomatisk och noggrann
Du är lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, övriga språk är meriterande
Har B körkort då resor inom Stockholm med närområde förekommer
Vad erbjuder vi?
Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak
Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar
Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov
Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" -inställning
Generösa personalförmåner
Löpande kompetensutveckling
Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen
Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år.
Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten under senare delen av Q1 2025. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person snarare än att hitta någon med kort varsel.
Kanske är det du som ärvår nästa nyckelspelare?
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Israelsson
Ulrika Franzen Körlof
Cathrine Kolberg
Douglas Lundgren
Christian Forsberg
Kasper Höglind
Fredrik Scander
Marie-Louise Stolpe
Mattias Olsson
Amina Bettach