OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemfrid söker nu en kund- och personalansvarig för vårt affärsområde barnpassning. I denna roll är du en nyckelperson i att bygga relation mot kund och barnpassare. Du ansvarar för kundkontakt, från det första samtalet för att hitta det perfekta upplägget, till tillsättning och matchning av passande barnvakt. Din uppgift är att operativt driva och utveckla vårt befintliga affärsområde med målsättning att skapa en stark tillväxt.
Vi söker dig som gillar att ha mycket kontakt med medarbetare samt kunder och vill bidra till att Hemfrid blir ett serviceföretag i framkant. Just nu är vi inne i en stark tillväxtfas och har många nya projekt och utmaningar framför oss och söker en affärsansvarig som vill vara med på vår resa.
Det här får du göra
• Försäljning av vår barnpassningtjänst
• Personalansvar
• Matchningsarbete barnpassare/kund
• Daglig service till våra kunder
• Arbeta mot måltal
• Utveckla affärsområdet
Att jobba hos oss
Hemfrid har en stark team-känsla och trots att du driver Ditt eget område finns kollegor som hjälper till med det mesta. Du rapporterar till Driftchef och har personalansvar för ca. 70 barnpassare samt kundansvar för ca. 60 kunder. Vår målsättning är att leverera hög service och kvalitet till våra kunder och på så sätt öka omsättningen. Ditt ansvar är att möta dina kunders önskemål och ge din personal rätt förutsättningar och kunskap för att fortsätta bygga våra kundrelationer.
Vår mötesplats är kontoret, där vi utbyter idéer, tankar och erfarenheter. Vi har regelbundna medarbetarträffar och sociala aktiviteter. Under kontorstid är dörren alltid öppen och kaffebryggaren alltid på. Vi sitter på Rosenlundsgatan 13 på Södermalm i helt nyrenoverade lokaler med utsikt över takåsarna. Närmsta tunnelbana är Mariatorget.
Vi söker dig som:
• Har kundfokus och är bra på att ta människor
• Är målmedveten och tävlingsinriktad
• Gillar att jobba i ett högt tempo på ett smart och effektivt sätt
• Flexibel, snabbtänkt och stresstålig
• Ser positivt på förändringar och vill utveckla vår barnpassningstjänst
Du har:
• 1-2 års erfarenhet av försäljning
• Erfarenhet från service-/tjänstesektorn
• Erfarenhet av bemanning o/e rekrytering
• Akademisk examen eller motsvarande eftergymnasial utbildning
Ansökan
Låter det spännande? Ansök redan idag. Rekrytering sker löpande.
Har du frågor runt tjänsten, kontakta rekryteringsansvarig Jessica Magnusson 08-40 91 26 50.
Om Hemfrid
Hemfrid startade 1996 som enkel idé om hur fler ska orka mer. Vi är idag över 2 000 medarbetare från över 40 olika länder över hela världen som hjälper våra kunder med städning, barnpassning, flytt, fönsterputs och många andra tjänster i hemmet. Att förenkla vardagen för våra kunder är vår främsta drivkraft.
Som medarbetare hos oss får du ett jobb där du får utvecklas i en organisation som har stor trovärdighet på marknaden och aldrig står stilla. Därmed finns det många utvecklingsmöjligheter för såväl företaget som för medarbetarna. Hemfrid är ett värderingstyrt företag där miljömässig och social hållbarhet är en viktig utgångspunkt i vår affär. Vi har medarbetare från hela världen och en bred erfarenhet och kompetensbas. Läs gärna mer om oss på hemfrid.se.
Välkommen till Hemfrid!
Kontaktpersoner på detta företaget
ansokan.vasteras@hemfrid.se
Eva Hertzman
Maria Nilsson
Uppsala
Anki Birnbaum
+46 018-121313
Therese Fröberg
021-4708932
Anne johansson
Fia Engström
+46 555 915 00
Magda Ranshede
Kikki Kamila
+46 214708931