Områdeschef till Nyköpingshem

Områdeschef till Nyköpingshem

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

I över 70 år har Nyköpingshem spelat en viktig roll i kommunens expansion och bostadsutveckling genom att bygga nytt, bygga till och bygga om. Med 4 000 bostäder är vi Nyköpings ledande bostadsföretag med gott om nöjda hyresgäster. Det tänker vi fortsätta att vara i 70 år till. Minst.

För att ha de bästa förutsättningarna att möta framtidens utmaningar söker vi just nu en Områdeschef.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som områdeschef för ett av två områden ansvarar du för fastighetsbeståndets utveckling och långsiktiga planering samt periodiskt underhåll. Du tar fram avdelningens budget samt följer upplagd budget. Du tar även fram samt ansvarar för avdelningens verksamhetsplan.

Du planerar, organiserar, följer upp arbetet utifrån förvaltningsområdets skötselplan samt kvalitetssäkrar utfört arbete, såväl för interna som externa utförare. Du ansvarar för inre och yttre skötsel på/av allmänna ytor, underhållsplanering för området utifrån ”helt, rent, tryggt och snyggt”.

Du har personalansvar för områdesassistent, miljövärdar och fastighetsarbetare. Du ingår i företagets operativa ledningsgrupp.

Din profil

Du har en eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning såsom ex. förvaltarutbildning eller KY-utbildning alt på annat sätt förvärvad kunskap. Du har dokumenterad ledarskapsutbildning eller kan visa på motsvarande erfarenhet. Du har minst 5 års erfarenhet från liknande befattning inom fastighetsförvaltning.

Du har god datavana kräva samt vana från arbete i affärs- eller verksamhetsuppföljningssystem. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt förstå och kunna kommunicera på engelska. Du har körkort B. Det är meriterande med kunskap med erfarenhet av arbete med utemiljöer.

Vi söker dig som med ett ledarskap som leder motiverar och förser andra med befogenhet som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. Som ledare samordnar du gruppen och följer upp andras arbeten. Du behöver kunna planera, organisera och prioritera. Du tar personligt ansvar för uppgiften, driver processer själv, tar initiativ och uppnår resultat.

Ansök redan idag!

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Peter Ardenfors och nås på 0727-443495 eller på peter.ardenfors@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Huschef till Gårdstensbostäder

Huschef till Gårdstensbostäder

25 oktober 2024