OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad och har erfarenhet eller utbildninginom fastighetsservice? Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdragetVi söker en fastighetsskötareför ett konsultuppdrag på ett kommunalt bolag iStockholm som är verksamma inom fastighetsförvaltning. Uppdraget är med start omgående och pågår i 3 månader.Du kommer att arbeta i olika bostadsområden i södra Stockholm med möjlighet till hel eller deltid.Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst får du möjligheten attvara med och skapa trygga och hållbara bostadskvarter åt bolagets närmare 60 000 hyresgäster.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av följande:
Du är en del av ett team som tillsammans ansvarar regelbunden tillsyn av drift, skötsel, löpande underhåll av fastigheterna.
Du eftersträvar att ha nöjda kunder i dina fastigheter genom proaktiv förvaltning samt kundorienterad ocheffektiv service.
Du bidrar till en bättre ekonomi i fastigheterna genom att arbeta förebyggande med drift, underhåll och planerade aktiviteter samt har befogenhet att utföra åtgärder inom fastställd ekonomiska mål talet för dina fastigheter.
Ansvarar för att brandskyddstillsyn utförs enligt SBA i förvaltningsområdets fastigheter.
Dina kvalifikationer
Som fastighetsskötare behöver du vara lösningsorienterad för att snabbt kunna hitta lösningar på uppkomna problem.Du behöver även kunna vara flexibel och hitta effektiva lösningar genom ett fokus på bolagets gemensamma mål. Det är viktigt att du kan arbeta strukturerat ochenligt en tydlig process samtorganiserar och planerar ditt arbete väl. Du behöver även kunna slutföra det som påbörjats och hålla deadlines samthanterar stress på ett konstruktivt sätt, med ettgott humör vid press och motgångar.
Utöver detta krävs följande kvalifikationer:
Gymnasial utbildning med inriktning mot fastighetsservice eller motsvarande yrkeserfarenhet om minst 1,5 år.
Flytande i svenska såväl tal som skrift.
B-körkort för bil med manuell växellåda.
Erfarenhet av fastighetssystem samt Officepaketet.
Meriterande
Utbildning från folkhögskola eller yrkeshögskola.
Engelska eller fler språk.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-06-04.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons Sanna.Pejons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson