Arbetsbeskrivning
Grym på felsökning, bra på att organisera ditt arbete och van vid att jobba självständigt. Träffar beskrivningen in på dig? Då har vi uppdragen du söker!
OM ROLLEN
Som on site-tekniker hos vår kund går du ut till användarna och hjälper dem på plats. Du får lösa mer komplicerade ärenden, som helpdesken inte kunnat lösa. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat felsökning av program och applikationer, ominstallationer och konfigurering av klienter, enklare felsökning av nätverk, routrar och switchar samt felsökning av skrivare, mobiltelefoni och mejlsystem. Det kan innebära felsökningar inom Office 365, Windows/PC, LAN/WAN, Wi-fi, Azure, Microsoft Intune, molntjänster och ITIL.
VI SÖKER DIG SOM
Har arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år
Har gedigen kunskap och erfarenhet från både hårdvara och mjukvara. Exempelvis bärbara datorer, skärmar, Windows, Mac, surfplattor, nätverk, videokonferenslösningar och Office 365
Kan arbeta enligt ITIL
Har erfarenhet från olika ärendehanteringssystem
Är driven och lösningsorienterad med förmåga att förstå och förbättra arbetssätt
Det är meriterande om du har erfarenhet av personalansvar eller tidigare arbetat som teamlead
INFORMATION
Omfattning: 100%Placering: StockholmLön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Woho! Då kan du scrolla ner och ansöka direkt, med eller utan CV
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Vi ser fram emot din ansökan!