OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att arbeta i ett familjärt, växande och globalt företag tillsammans med fantastiska kollegor?
Vi söker dig som vill jobba med kundnöjdhet och onboarding av nya kunder!
Talenom är en redovisningsbyrå med fyrtiotal års erfarenhet av att utveckla entreprenörers verksamheter. Vi har sett nyttan av att automatisera enklare redovisningsuppgifter så att våra konsulter får lägga tiden på det som verkligen är mervärde för våra kunder.
Vi tror på att göra det enkelt för kunden. Och genom hög automation så ger vi tiden till kundupplevelsen. Kunden är i fokus!
Vi tror starkt på att våra medarbetare är nyckeln till framgång för oss. Nöjda medarbetare kommer att ge nöjda företagare! Därför lägger vi mycket tid på att skapa världens bästa arbetsplats med människan i fokus. Företagskulturen ska genomsyra öppenhet, glädje, arbetsmoral, värme, mod och massa omtanke. Vi ser också nyttan av lagarbete och därför försäkrar vi våra kunder om att dom alltid får en leverans av ett team, inte bara en konsult
Talenom är tillväxtbolag som hela tiden arbetar för att bli bättre och har ett stort fokus på nykundsförsäljning samt förvärv av andra redovisningsbyråer. Talenom har idag 17 kontor över hela Sverige.
Om tjänsten:
Vi på Talenom har nöjda kunder idag, men vi vill bli bättre!
Du kommer att ingå i ett onboardingteam med utgångspunkt från vårt kontor i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter är att onboarda nya kunder genom att träffa och utbilda kunden i vårt koncept och våra processer samt att tekniskt sätta upp systemen. Vidare behöver du säkerställa att samarbetet och kommunikationen med redovisningskonsulten kommer igång och att förtroendet som säljaren byggt upp behålls. Du fungerar som bryggan mellan säljavdelningen och redovisningsteamet.
Du är även med i den kontinuerliga utvecklingen av våra befintliga kunder genom att förbättra samarbete, kommunikation samt digitalisering- och automatiseringsgrad.
Du stöttar kunder, säljare och övriga medarbetare genom att demonstrera ny teknik eller nya funktioner i våra system, agera bollplank och svara på frågor. Du är superuser i våra redovisningssystem och först att lära dig nya funktioner.
Denna roll är en mycket viktig del av vår snabba tillväxtresa och därav är det är viktigt att du tillsammans med ditt team vill driva utveckling inom området och hela tiden arbetar med affärsutveckling genom att förbättra rutiner, checklistor och flöden. Du bistår vid fördelningen av nya kunder ut på kontoren och har kontakt med både kontorscheferna och sälj. I rollen ingår även att vara involverad när nya kontor tillkommer bland annat genom att utbilda nya onboardare.
Du jobbar du mot tydliga och motiverande mål.
Vem är du?
Kundinriktad och serviceminded med stor fallenhet och intresse för teknik. Du är redo för att utvecklas och vi förväntar oss att du har en god förmåga att skapa och underhålla lönsamma affärsrelationer.
Du är strukturerad, nyfiken, lösningsorienterad och är van vid att bemöta alla typer av människor. Du vill hela tiden utveckla både dig själv, dina medarbetare och affärsområdet.
Meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice, kan redovisning, har stor teknik- och systemvana.
Du ska kunna tala och skriva svenska och engelska flytande.
Vi erbjuder:
Heltidstjänst med kontinuerlig vidareutbildning.
Möjligheten att arbeta hemifrån samt till stor del digitalt.
Möjlighet till flexibla arbetstider.
Arbeta med kunder över hela landet
Hur ansöker du?
Sista ansökningsdag är 30 september 2022. Vi kommer att behandla ansökningar redan under ansökningstiden och fylla vakansen när en lämplig person har hittats.
Om du har några frågor, ring eller maila Madeleine Sabelström, 073-705 53 31 madeleine.sabelstrom@talenom.se