OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
City Gross söker en Online Merchandiser
City Gross har drivit familjeägda stormarknader sedan 1993 med ett enda mål, att verkligen göra skillnad. Därför gör vi inte som andra matbutikskedjor. Istället erbjuder vi färskt svenskt kött som är styckat och packat i butik av kunnig personal, manuella diskar för fisk och skaldjur från hållbara bestånd, nybakt surdegsbröd från egna bagerier och Sveriges bredast livsmedelssortiment. Vi har idag 42 butiker med 3 800 anställda, från Sundsvall i norr till Trelleborg i söder. Vi anser att våra medarbetare är vår främsta resurs, därför försöker vi ta tillvara på varje medarbetares kompetens på bästa sätt. Bli en av oss!
Till vår e-handelsavdelning söker vi nu en Online Merchandiser. Som Online Merchandiser kommer du ha en avgörande roll för den bästa möjliga kundupplevelsen avseende vår försäljning online. Jobbet erbjuder en stimulerande mix av administrativa uppgifter och arbete med kampanjer med många kontaktytor inom hela organisationen.
Som Online Merchandiser kommer du att:
- Samordna, administrera och underhålla recept, catering, lösplock och matkassar för försäljning online
- Administration och rapportering av utlämningstak för butik
- Löpande samarbete med kollegor kring administration av matkassar och sortiment
- Ansvarig för recept som koncept och kunderbjudande på citygross.se
- Följa upp och analysera relevanta KPI:er samt agera/optimera utifrån dessa för att säkerställa bästa möjliga utfall och kundupplevelse
Vi söker dig som:
- Har relevant erfarenhet av att jobba med digital marknadsföring och försäljning
- Har goda kunskaper av olika CMS-verktyg t.ex. Episerver
- Är en självgående och lösningsorienterad lagspelare
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som gillar att lösa utmaningar snabbt och effektivt för att ge bästa möjliga kundupplevelse. Om du drivs av att kunna samordna och koordinera arbetsprocesser tillsammans med dina kollegor och får energi av att vara en del av ett framgångsrikt team vill vi väldigt gärna komma i kontakt med dig.
För att lyckas i rollen ser vi att du har en väl utvecklad problemlösningsförmåga samt hög kreativitet och har tidigare arbetat i komplexa roller som kräver god samordningsförmåga samt att du tar ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter.
Du använder din analytiska förmåga för att definiera en utmaning och arbeta fram lösningsförslag på ett metodiskt sätt.
Tjänsten är placerad på vårt Supportkontor i Hässleholm. City Gross har även en policy för hybridarbete med möjlighet att jobba hemifrån viss del av din tid. Det är viktigt för oss är att du har en arbetsmiljö som fungerar bäst för dig.
Vi erbjuder
På City Gross erbjuder vi dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Vårt arbete grundar sig i våra värderingsord - kundfokuserade, resultatdrivna, inkluderande och ansvarstagande. Tillsammans möter vi kundernas behov, driver försäljning och skapar en atmosfär av öppenhet och förtroende. För oss som arbetsgivare är ambitionen att alltid skapa bästa möjliga förutsättningar för dig som medarbetare så att du kan känna trygghet och arbetstillfredsställelse i din vardag samt att du kan utvecklas i din roll.
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför organisationen. Vår ambition är att rekrytera medarbetare med en bra mix av olika bakgrunder för att återspegla vårt samhälle och våra kunder.
Startdatum: Enligt överenskommelse
Tjänstens omfattning: Heltid
Anställningsform: Vikariat t.o.m. hösten 2023 med chans till förlängning
Sista ansökningsdag: 19 september 2022
Din ansökan
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.citygross.se (http://www.citygross.se/)