OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceminded och har ett brinnande intresse för IT och teknik? Vi söker efter dig som är relativt junior inom IT med något års erfarenhet av arbete inom helpdesk eller liknande. I IT-supporten på Prioritet Finans blir du en del av ett kompetent team med fokus på utveckling och problemlösning. Genom att arbeta stöttande i kontakt med kollegor tar du en nyckelroll när det kommer till verksamhetens dagliga drift. Låter detta som någonting för dig? Sök tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Prioritet Finans är ett av Sveriges största bolag inom fakturaköp. Bolaget expanderar och söker nu IT-support till kontoret i Göteborg. På Prioritet Finans får du möjlighet att växa in i rollen samt påverka och bidra med egna idéer. Det är högt i tak och arbetet sker i nära samarbete med ledningen. Företagskulturen präglas av snabbhet tillsammans med en familjär och trevlig stämning på kontoret. Vi söker dig med rätt egenskaper som har drivet att lyckas och växa tillsammans med oss.
Som IT-support för 1st och 2nd line kommer du framförallt att arbeta med att lösa incidenter och problem för företagets anställda på kontoret i Göteborg. Du kommer att arbeta i en kreativ miljö med korta beslutsvägar och med den senaste tekniken. Prioritet Finans är på en tillväxtresa så du har stora möjligheter att påverka ditt arbete. Initiativtagande och nya lösningar på olika utmaningar välkomnas. Du blir en del av ett litet men drivet och kompetent team. Därför sätter vi stor vikt på att du kan arbeta självständigt med stort ansvar och engagemang.
Du erbjuds:
* En möjlighet att utvecklas inom IT och service
* Möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden som konsult för Academic Work. Läs mer omvårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
- Intern support över telefon, remote och onsite
- Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
- Installationer och konfigurering av servar, skrivare och mobiltelefoner
VI SÖKER DIG SOM
- Är relativt junior i rollen och har något års erfarenhet av arbete inom helpdesk eller liknande inom IT
- Har goda kunskaper om datorer, operativsystem, nätverk och informationssäkerhet
- Är obehindrad i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Det är meriterande om du:
* Har utbildning inom IT
* Har intresse och god förståelse av ekonomi och bokföring
* Erfarenhet av server, DevOps-kultur, Active Directory och Amazon Web Services (AWS)
Som person ser vi gärna att du är:
* Serviceinriktad och kommunikativ i ditt arbetssätt
* Lösningsorienterad och tar dig an problem med noggrannhet och utan stress
Övrig information:
* Senaste ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval så sök idag!
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231