Onsite IT-support, Svenska Retursystem, Stockholm

Onsite IT-support, Svenska Retursystem, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vill du bli Onsite IT-support till Svenska Retursystem i Stockholm? Lös problem direkt hos användare i en varierande vardag!

Vill du arbeta med användarnära IT-support i ett företag som värnar om miljön? Hos Svenska Retursystem i Stockholm får du möjlighet att lösa tekniska problem direkt hos användarna. Som Onsite IT-support kommer du att hantera IT-incidenter, behörigheter i AD och M365, samt supportera anställda både på distans och på plats.Du som vill utvecklas i en dynamisk miljö med stor variation i arbetsuppgifter i en roll som är eftertraktad, uppskattad och viktig, du har nu hittat helt rätt! Detta är ett konsultuppdrag där du till en början är anställd hos oss på Ada Digital och hyrs ut som konsult till Svenska retursystem, men där ambitionen är att bli överrekryterad.

Vi erbjuder dig

• En chans att utvecklas inom IT-support i en miljömedveten organisation
• Möjligheten att arbeta med en bred variation av tekniska problem och system
• En trygg arbetsplats med ett vänligt och stöttande klimat
• Potential att växa och ta mer ansvar över tid
• Regelbunden interaktion med och stöd från ett dedikerat IT-team

Det här gör du hos oss

• Hanterar inkommande IT-incidenter och problem via ärendehanteringssystem och mejl.
• Löser tekniska problem för anställda, inklusive datorer, mobiler, utskrifter och applikationer.
• Administrerar behörigheter i AD och Microsoft 365.
• Levererar IT-utrustning och hanterar mötesrum och skrivare.
• Supporterar användare på våra fem orter vid behov.
• Dokumenterar tekniska lösningar och rutiner.

Ditt team och arbetsplats

IT-teamet består idag av fyra medarbetare och utgör länken mellan verksamheten och våra IT-leverantörer. IT-drift, servicedesk och utveckling är outsourcad. Vi arbetar med moderna verktyg och molnlösningar med stort fokus på att stödja verksamheten.

Kontoret ligger mitt i Stockholms city på Vasagatan 7 och huserar ca 40 personer. Vi ser framför oss en hybrid arbetsplats där vi träffas på kontoret ca 3 dagar i veckan.

Även resor till våra andra orter, särskilt Västerås, kan förekomma.

Mer om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom IT-support. Du är pedagogisk, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du trivs med att hjälpa andra och har ett genuint intresse för IT och problemlösning.

Det är fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet av att hantera ärenden och behörigheter samt göra felsökning i Active Directory och Microsoft 365.

Så här får vi kontakt
Detta är ett konsultuppdrag där du antingen blir anställd av oss på Ada Digital eller anlitas som underkonsult, beroende på vilken lösning som passar dig bäst. I tillsättningen strävar vi efter att ge dig en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Och vi vill veta mer om dig och din potential! För att ansöka behöver du inte bifoga några dokument. Skriv istället en kort motivering och bifoga din LinkedIn-profil. Urval kommer sker löpande och uppdraget kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juli 2024
  • Ansök senast: 28 augusti 2024

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024