OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Arena Personal söker nu efter dig som är en lagspelare och brinner för personalfrågor och vill utveckla affärer. Detta är en stor möjlighet för dig som trivs med att ständigt ställas inför nya utmaningar. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!
Rollen som Onsite manager är bred och varierande med arbetsuppgifter som innebär att man jobbar i lagret samt lär upp, stöttar, utbildar och finns där som expert vid introduktion av nya medarbetare och befintliga.
Den här tjänsten passar dig som är handlingskraftig, affärsdriven och initiativrik. Du har förmågan att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet av bemanningsbranschen, rekrytering eller försäljning.
Utbildningsmässigt är det meriterande med någon form av utbildning inom ekonomi, beteendevetenskap, personal/HR eller liknande. Det viktigaste är dock din personlighet, erfarenhet och ditt driv i att vilja lyckas i yrkesrollen som Onsite manager.
Vi ser gärna att du utöver det har
- Körkort B
- Utbildning inom personalvetenskap eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi söker efter dig som är prestigelös, flexibel, strukturerad och kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Att hantera kontakten med flera interna kollegor och flera externa konsulter blir nyckeln till att lyckas i din yrkesroll. Du är en lagspelare men också självständig i dina arbetsuppgifter.
I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer.