Onsite Manager | Stockholm | Experis

Onsite Manager | Stockholm | Experis

Arbetsbeskrivning

Är du en problemlösare som gillar att coacha och guida andra? Som Onsite manager hos oss på Experis får du möjlighet att växa, utvecklas och utmanas - detta tillsammans med ditt team.

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att inspirera och lyfta andra? Är du en teknik-guru utan dess like som drivs av att hjälpa andra med din tekniska kompetens? Som Onsite manager hos oss på Experis öppnas dörren till en miljö där utveckling är i fokus och där du samtidigt får möjligheten att leda och lösa ditt teams såväl som kundens tekniska utmaningar. I din arbetsvardag kommer du att ansvara för ditt servicedeskteam och säkerställa en högkvalitativ supportupplevelse. För att effektivt lösa dessa utmaningar kommer du att arbeta både strategiskt och operativt, vilket ger dig möjligheten att utveckla både dig själv och ditt team.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

* Utbildning och kompetenshöjning:
- Ge kontinuerlig feedback för att säkerställa hög kvalitet i servicen och leveransen.
- Planera för utbildning och kompetenshöjningsinsatser.

* "Best Practice" föredöme:
- Sprid och säkerställ att bästa praxis implementeras och följs.
- Delta aktivt i att främja och upprätthålla standarder för tjänstekvaliteten.

* Tekniskt stöd för servicedesken:
- Fungera som tekniskt stöd för gruppen.
- Besvara tekniska frågor och bidra med din kunskap i komplexa ärenden.

* Identifiering av trender och förbättringsåtgärder:
- Identifiera trender och analysera samt föreslå förbättringsåtgärder för att optimera effektiviteten.

* Agilt Förbättringsarbete:
- Driv agilt förbättringsarbete tillsammans med gruppen.
- Identifiera och genomför gemensamma förbättringsåtgärder för att ständigt förbättra servicenivån.

* Projektdeltagande:
- Delta aktivt i servicedeskrelaterade projekt vid behov.
- Samverka med andra teammedlemmar för att säkerställa framgångsrik projektgenomförande.

Vi tänker oss att du har:

* Minst 2 års arbetserfarenhet inom servicedesk
* Varit ansvarig och handlett ett servicedesk-team tidigare
* Minst 2 års erfarenhet inom ITIL-miljöer
* God kunskap inom Windows-miljön
* Goda kunskaper i Microsoft Office
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vem är du?

Vi tror att du är flexibel, ansvarstagande och har ett starkt tekniskt intresse. Din noggrannhet, serviceinriktning och förmåga att kommunicera med olika personligheter är avgörande. Det viktigaste för oss är din positiva inställning, drivkraft och vilja att gå framåt!

Om Experis

Experis är ett ledande konsultbolag inom IT/Tech i Sverige och del av den globala koncernen ManpowerGroup. Som konsult hos Experis får du chansen att avancera snabbt. Vi hjälper dig att ta nästa karriärsteg inom IT utifrån dina unika talanger. Tillsammans lägger du och din konsultchef upp en plan som möter dina karriärmål. Hos oss har du en trygg anställning och kan se fram emot både spännande arbetsuppgifter och ett nätverk av trevliga och kompetenta kollegor.

Experis har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.

Gör Din Ansökan Redan Idag

Låter detta intressant? Sök jobbet redan idag, urval sker löpande! Vi tar inte emot ansökningar via mail, men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ellen Egnell på mailadress ellen.egnell@se.experis.com eller Dara Tysani på mailadress dara.tysani@se.experis.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2024
  • Ansök senast: 11 april 2024

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024