Onsite Support Specialist (1st/2nd line)

Arbetsbeskrivning

Är du en problemlösare som älskar att hjälpa människor? Har du erfarenhet av IT-support för både mjukvara och hårdvara? Då kan du vara den vi söker!
Rollen
Vi söker Onsite Support Specialist till våra uppdrag runt om i Sverige. Du kommer att lösa problem på plats och hjälpa användare med allt från lösenordshantering till installationer och felsökning av datorer och mobila enheter. Dina dagar kommer att vara varierande och fulla av utmaningar.
Om dig
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av IT-support, gärna som OnSite-tekniker eller inom 1st/2nd line support.
Du bör ha kunskap inom Active Directory, Azure och Intune. Ansvarstagande och en professionell attityd är viktiga egenskaper, liksom en förmåga att snabbt identifiera och lösa problem.
Som anställd på Vajbi AB kommer en obligatorisk säkerhetskontroll att krävas. (Då vi jobbar mycket med säkerhetsklassade uppdrag)
För att ligga steget före om du skulle bli anställd som underleverantör, beställ ett utdrag till ditt brottsregister via följande länk. Kuvertet måste vara oöppnat.
Det kommer inte att krävas förrän vi har initierat ett eventuellt avtal med dig. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
Vi värdesätter din drivkraft att lära och utvecklas mer än din erfarenhet av specifika system och verktyg.
Välkommen att fortsätta din utvecklingsresa med oss på Vajbi AB!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vajbi AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2024
  • Ansök senast: 26 juli 2024

Liknande jobb


Kundsupport medarbetare

Kundsupport medarbetare

3 juli 2024