OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du att det är givande och utvecklande att hjälpa människor med tekniska problem? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med support och lockas av möjligheten att få arbeta i direkt kontakt med användarna? Kanske är det dig vi letar efter!
Beskrivning
Perido söker nu en onsite-support till en av våra kunder, en statlig myndighet. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor centralt i Jönköping.
Du kommer här att anta den variationsrika rollen som onsite-support, vilket innebär att du löser problem inom flera olika områden. Bland annat jobbar du med mobila lösningar och smarta telefoner, klientsupport med felsökning och konfigurering, eller problem i samband med skrivarköer och utskriftshantering. Vi tror att du som person är social och utåtriktad då du kommer ha mycket kontakt med användarna. Dessutom är du så klart en riktig problemlösare som tycker att det är kul att ge riktigt bra service till de som behöver dig! Varmt välkommen med din ansökan.
Kravprofil
-Minst gymnasial utbildning med IT-inriktning
-Erfarenhet av IT-support och/eller behörighetshantering
-Kommit i kontakt med ITIL
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Tillträde i augusti, tillsvidare. Heltid, månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
554DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se