ONSITE- SUPPORTTEKNIKER SOM BRINNER FÖR ATT GE SERVICE!

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vi söker just nu efter en junior onsite-tekniker som vill arbeta inom supportteamet på ett välkänt modeföretag! Har du en passion för IT och trivs i rollen där du får hjälpa andra kollegor med att lösa IT-relaterade problem på ett serviceinriktat sätt? Då är detta uppdraget för dig! I rollen som junior onsite-tekniker får du möjligheten att bli del av att glatt team i hjärtat av organisationen där du arbetar nära dina kollegor såväl inom teamet som andra inom kollegor inom bolaget med en bred variation av IT-relaterade arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med alltifrån daglig operativ support, exempelvis med installation av hårdvara och incidenthantering, men också agera support i projektaktiviteter relaterat till deras nya aktivitetsbaserade kontor och säkerställa att alla teknik fungerar vid events. Vidare ansvarar du för att ta emot 2nd line support ärenden via såväl deras plattform, mail, telefon och onsite, främst inom hårdvara gällande data, smartphones och annan IT-utrustning. Du arbetar enligt fastställda riktlinjer och rutiner och arbetar proaktivt för att förenkla IT för dina kollegor! För rätt person kan det finnas väldigt stora möjligheter för dig att även utvecklas vidare inom teamet.
Känns detta som uppdraget för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan snarast möjligt då processen är i full gång!


Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget utförs hos vår kund i Stockholm.

Kvalifikationer
- Du har utbildning inom relevant område.
- Du tidigare erfarenhet av att arbeta inom liknande supportroll och har generellt god IT-kompetens.
- Du har erfarenhet av att arbeta i en social roll med många kontaktytor och med att lösa IT-relaterade problem av varierad karaktär.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.


Personliga egenskaper
Som person söker de sig som är älskar att ge utmärkt service och som vill vara med och bidra till att dina kollegor får hjälpa med deras IT-problem. Du trivs i en miljö där du träffar mycket nya människor, får arbeta strukturerat men också får byta fokus och prioritera om vid förändringar. Du har lätt för att anpassa sig till förändringar som uppstår och är lösningsorienterad. Vidare är du en lagspelare som har en god kommunikationsförmåga.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, med önskad start 2018-12-02 t.o.m. 2019-04-30, med stor möjlighet till förlängning. I tjänsten kan det i vissa projekt/ vid tillfällen förekomma arbete kvällstid och på helger. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: onsite, supporttekniker, 1st line support, 2nd line support, it-tekniker

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 30 oktober 2018

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


1 november 2024