OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Vi söker nu en Onsite Technician för ett spännande uppdrag till vår kund i Göteborg.
Work description and areas of responsibilities
Providing onsite Services on customer’s office
- resolving incidents, service requests and tasks,
- serving customers on service point
- Ensuring the SLA’s are kept
General work tasks include
- customer service,
- workstation and mobile installations,
- workstation, mobile and printing problem analysis and incident resolution
- handling deliveries and returns
- managing spare device pool
Key requiremens:
- Strong customer service skills
- General technical competence in end user computing (PCs, mobiles and printing)
- Problem solving skills
- Ability to work independently and take ownership
- Ability to work in Swedish and English
- Documentation skills
Skills to be considered as an advantage
- Service Now skills
- Understanding on ITIL practices
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare