Onsite tekniker

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som önskar variation och en ny utmaning genom att jobba som Onsite tekniker ute i huvudsak Storstockholm. Är du intresserad av en flexibel tjänst som innebär stort eget ansvar så kan detta vara en kul tjänst i din karriärutveckling. Vi är ett expansivt företag i framkant som satsar på såväl bra medarbetarskap som goda kundrelationer! 
 
I rollen som Onsite tekniker kommer du att arbeta med många av TeleComputings kunder där uppdraget varierar från dag till dag.  
 
Vi erbjuder dig: 
• En kul roll där du bidrar, är delaktig och kan påverka. 
• Arbete under stort eget ansvar ute hos TeleComputings kunder i Storstockholm där bra service och flexibilitet är absolut viktigast i detta team. 
• Mycket goda utvecklingsmöjligheter och karriärvägar inom Nordens ledande specialistverksamhet inom molntjänster.  
• En tjänst i ett tillväxtbolag med spännande utmaningar och möjligheter framöver. 
• En viktig roll med möjlighet att göra stor skillnad för både TeleComputing och för våra kunder.  
• Din kompetens och kunskap är viktig för oss, vi ger därför goda möjligheter till kompetensutveckling och utbildningar, bland annat i samarbete med vår samarbetspartner Microsoft. 
• För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Vi sätter trivsel och arbetsmiljöfrågorna högt på agendan. Vi har särskilt goda personalförmåner bland annat vad gäller hälsa och friskvård samt ett brett trivsel och aktivitetsutbud för alla medarbetare. 
 
Vi tror att du: 
• Har en allmän IT utbildning och arbetslivserfarenhet inom området i minst 2 år. 
• Systemkunskap som du bör ha med dig är: Windows 7/10, AD, O365, Cisco nätverksutrustning eller liknande, vi ser det som ett stort plus om du är van att arbeta i ärendehanteringssystem så som Remedy. 
• Är social och positiv i din natur, älskar att kommunicera med kund och att du gillar högt tempo. 
 
B-körkort är ett krav, fördelaktigt om du har egen bil. Vidare ser vi gärna att du som person har en prestigelös attityd. I denna roll behöver du kunna behärska svenska flytande och engelska väl, i såväl tal som skrift. Utöver detta är det viktigt att ha en bra pedagogisk förmåga och att kunna tala med användarna på den kunskapsnivå de befinner dig på. Upplärning kommer att ske av Serivce Onsite teamet. 
 
Välkommen att skicka in din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

TeamChef Arash Saipoor
0721580070 0735447922
Magnus Bäckman

Patrik Lännerberg

Kristian Löv

Robin Henrysson
+46 733 550 973
Therese Forssell

Anders Hellstrand

Jenny Skytén

Anders Lundqvist

Daniel Westergård

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telecomputing Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Dagtid Tills vidare
  • Publicerat: 22 april 2018

Besöksadress

Knarrarnäsgatan 7
None

Postadress

None
KISTA, 16494

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024