Onsite-tekniker

Arbetsbeskrivning

Din vardag:

Kundens verksamhet är i en expansiv fas och gör många nya etableringar. De ärenden servicedesken inte hanterar kommer du att plocka upp och lösa onsite. Du kommer att tillhöra ett kundunikt team och ta hand om ärenden genom att åka ut till klinikerna/djursjukhusen kunden hjälper.

För att trivas i rollen tror vi du har erfarenhet av:

- Klienthantering
- Office 365
- Nätverk


Körkort är ett krav.

Vem är du?

Vi söker en onsite-tekniker som uppskattar variation och att lära sig nytt. Vi tror du är lösningsorienterad, flexibel och har en god samarbetsförmåga.

Om Wise IT

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Evelina Andersson på evelina.andersson@wiseit.se eller Hanna Levin på hanna.levin@wiseit.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl utan de sker enbart via den här annonsen.

Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter (https://www.wisegroup.se/gdpr/).

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Mathias Linarfve

Malin Reisner

Malin Reisner

johanna nybom

Rebecca Levy

Jon Persson

Linda Mukka

Olivia Rehn

Catarina Andersson

Mathias G

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise IT
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2022
  • Ansök senast: 26 april 2023

Besöksadress

Sveavägen 13, 1 tr, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 13, 1 tr
Stockholm, 11157

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024