Onsite-tekniker för 3 månaders uppdrag i Mölndal!

Onsite-tekniker för 3 månaders uppdrag i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en driven och engagerad onsite-tekniker till en stor spännande kund i Mölndal. Denna tjänst passar dig som har erfarenhet av IT i kundmiljö och har vana av att arbeta som supporttekniker/onsite på plats hos kund samt vet vikten av att ge god service. Jobbet är en visstidsanställning på 3 månader med start omgående eller så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du få ta del av varierande och spännande arbete inom IT inom en mängd olika områden. I denna roll behöver du vara relativt självgående och snabb på att lära dig nya system.

Vem är du?
Dina personliga egenskaper är absolut viktigast för denna roll. Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang, förstår vikten av att ge god service samt är social och trevlig mot kunder och kollegor. Troligen har du tidigare arbetat minst 3 år eller mer som supporttekniker eller onsite. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och serviceminded.

Vi ser gärna att du har:
• Flera års (3–5) relevant erfarenhet av att ge IT-support och arbeta mot kunder
• Erfarenhet av Windows10 och av att göra Windows-uppgraderingar
• Erfarenhet av att ge labbstöd är önskvärt
• Har kunskap om hur det är att arbeta i en reglerad miljö
• Erfarenhet av att bygga och distribuera enheter
• Har erfarenhet av att installera applikatoner och anslutna enheter
• Dig som kan felsöka problem för att bedöma, orsak, enhetshårdvara, nätverk och applikation.
• Dig som är uppmärksam på detaljer samt är serviceminded och driven som person
• Goda kunskaper i både svenska och engelska

Det du kan förvänta dig är en trevlig arbetsplats där du kommer ha trevliga kollegor som du alltid kan vända dig till. Fasta arbetstider på vardagar, ej helgarbete. Om du vill samla på dig än mer erfarenhet inom IT-området och vill få inblick i hur ett större samhällsviktigt företag arbetar är detta en tjänst för dig! Utöver detta kommer du ha en dedikerad konsultchef från Barona som stöttar dig under introduktionen, i dialog mot kund och ev. andra funderingar som skulle dyka upp under resans gång!

Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.

Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning på engelska gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Isabelle Hyllienmark (isabelle.hyllienmark@barona.se).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 14 juni 2022

Liknande jobb


2 november 2024