Onsitetekniker / supporttekniker till InfoCare

Onsitetekniker / supporttekniker till InfoCare

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i drygt 2 månader med start i oktober. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos InfoCare.

Om företaget:

InfoCare service AB installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Företaget är marknadsledande på innovativa IT-tjänster och supportlösningar, där fokus är att leverera överlägsna stödtjänster på ett professionellt sätt. Hårdvaruteknik kräver service och reparation under sin livstid. InfoCare får tekniken att fungera på ett effektivt och professionellt sätt och maximerar produkternas livslängd. InfoCares effektiva modell för tillhandahållande av IT-tjänster möjliggör för våra kunder att få tillgång till service av professionella och certifierade tekniker

Arbetsuppgifter:

I rollen arbetar du med att ge support till både kollegor och användare i företagets vardagliga IT-miljö per telefon och mejl. Detta gör du bland annat genom att administrera konton och lösa tekniska problem, installera nya datorer, skrivare och till viss del arbetar du med ärendehantering. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Detta är några exempel på arbetsuppgifter du kan hjälpa kunder med:
• Grundläggande användarinställningar (kontor, skrivare, etc.)
• Mjukvaruinstallation
• Biljetthantering
• Hjälp med viss ERP-system, produktionsproblem etc.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Grundläggande datorvana
• Teknisk intresserad
• Goda kunskaper i svenska och Engelska
• B-körkort samt tillgång till egen bil
• Meriterande med erfarenhet av liknande arbete

Vi ser att du är en person som trivs med att ge bra service och kundbemötande i det dagliga arbetet. Vidare är du flexibel, hjälpsam och trivs med att arbeta på ett självständigt sätt. Du är lösningsorienterad och driver dina arbeten framåt för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start:1 oktober
Plats: Jönköpingsområdet
Lön:Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Onsitetekniker, tekniker, office 365, Windows, IT, uppdrag, IT-tjänster, projekt, deltid, student, studentjobb, helpdesk, helpdeskmedarbetare, data, teknik, kundservice, service, first line, first line support, IT-support, supporttekniker, servicedeskmedarbetare, support, teknisk support, mjukvara, outlook, ärendehantering

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 9 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


29 november 2024

IT-supporttekniker med god servicekänsla

IT-supporttekniker med god servicekänsla

29 november 2024

29 november 2024

29 november 2024