OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att InfoCare har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och InfoCare en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
InfoCare service AB installerar, reparerar och hjälper företag att använda sin teknologi. Företaget är marknadsledande på innovativa IT-tjänster och supportlösningar, där fokus är att leverera överlägsna stödtjänster på ett professionellt sätt. Hårdvaruteknik kräver service och reparation under sin livstid. InfoCare får tekniken att fungera på ett effektivt och professionellt sätt och maximerar produkternas livslängd. InfoCares effektiva modell för tillhandahållande av IT-tjänster möjliggör för våra kunder att få tillgång till service av professionella och certifierade tekniker
Arbetsuppgifter:
I rollen arbetar du med att ge support till både kollegor och användare i företagets vardagliga IT-miljö per telefon och mejl. Detta gör du bland annat genom att administrera konton och lösa tekniska problem, installera nya datorer, skrivare och till viss del arbetar du med ärendehantering. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
Detta är några exempel på arbetsuppgifter du kan hjälpa kunder med:
• Grundläggande användarinställningar (kontor, skrivare, etc.)
• Mjukvaruinstallation
• Biljetthantering
• Hjälp med viss ERP-system, produktionsproblem etc.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Grundläggande datorvana
• Teknisk intresserad
• Goda kunskaper i svenska och Engelska
• B-körkort samt tillgång till egen bil
• Meriterande med erfarenhet av liknande arbete
Vi ser att du är en person som trivs med att ge bra service och kundbemötande i det dagliga arbetet. Vidare är du flexibel, hjälpsam och trivs med att arbeta på ett självständigt sätt. Du är lösningsorienterad och driver dina arbeten framåt för att leverera lösningar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköpingsområdet
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:Onsitetekniker, tekniker, office 365, Windows, IT, IT-tjänster, projekt, heltid, helpdesk, helpdeskmedarbetare, data, teknik, kundservice, service, first line, first line support, IT-support, supporttekniker, servicedeskmedarbetare, support, teknisk support, mjukvara, outlook, ärendehantering
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund