OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta ifrån kundens kontor centralt i Stockholm. Där kommer du att hjälpa användarna med felsökning, problemlösning av hårdvara, telefoner, printers (fylla på papper och byta toners) samt hjälpa till med konferensutrustningen i styrelserummet. Du kommer också ansvara för ett lager med datorer och telefoner och snabbt kunna hjälpa användare att öppna låsta konton och installera telefoner. Då tjänsten/rollen är en VIP support förväntas du kunna svara på samtal utanför kontorstid.
Din profil
Hos oss är dina personliga egenskaper absolut viktigast. Vi söker dig med stort driv och engagemang, förstår riktigt god service och har ett socialt och trevligt sätt mot kunder och kollegor och är lösningsorienterad. Troligen har du tidigare arbetat minst 1 år med liknande kundsupport och känner dig redo för nästa utmaning.
Du har grundläggande kunskap inom nätverk, PC teknik samt är kunnig inom Microsoft Office support samt Windows 10. Du är van vid att arbeta med ett ärendehanteringssystem enligt ITIL processerna. Har du kompetens i SNOW är det ett stort plus eller motsvarande ITIL verktyg är meriterande.
Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Tillträde omgående, tillsvidare tjänst med provanställning.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Infocare
Infocare
0767223155
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare
Infocare