Open söker en norsktalande Customer Service Agent!

Open söker en norsktalande Customer Service Agent!

Arbetsbeskrivning

OM TJÄNSTEN

Du kommer att vara en del av teamet som har första kontakten med Opens kunder och produkter. Open fortsätter att expandera- därför kommer du bli en viktig nyckelspelare då du kommer att ansvara för flera av Opens norska och svenska kunder. I din roll som IT-supportmedarbetare kommer ditt största fokus ligga på att hantera inkommande ärenden, ge support till kunderna både via telefon och mail. Vidare så kommer du även jobba med att utveckla mallar och administration. Teamet sitter i ett öppet kontorslandskap med motiverade kollegor där alla strävar efter att ge den bästa möjliga servicen. Du kommer att jobba med en bredd av kunder inom framför allt restaurangbranschen som exempelvis TOSO, Bar Himmel och MR.P.

VI SÖKER DIG SOM:

Har ett tekniskt intresseTidigare erfarenhet av ett yrke inom serviceKan kommunicera obehindrat på norska och svenska i både tal och skrift då detta krävs för att utföra de dagliga arbetsuppgifterna

Det är meriterande om du har erfarenhet inom restaurangbranschen samt IT-support. Som person ser vi gärna att du har ett genuint intresse för service, är en lagspelare och är villig för att lära dig nya saker. Vidare är du prestigelös och tycker om att hitta kreativa lösningar.

OM KUNDFÖRETAGET: 

OPEN tillhandahåller kompletta lösningar för restaurang, servicehandel och rederier. Vi är Nordens ledande leverantör med kunder och verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Vårt jobb är att hjälpa våra kunder att planera, prestera och växa. För att göra livet lite lättare, har vi samlat allt på ett ställe. Och vår lösning kan enkelt anpassas för att möta just era önskemål. Vi skapar verktyg för att hjälpa er att få mer gjort, med mindre stress. Helt enkelt för att glada medarbetare, är vad som skapar nöjda kunder. Och när de trivs, blomstrar er verksamhet.

OM ANSTÄLLNINGEN: 

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från Kunden och vår sida är att du blir direktanställd hos kunden. 

STARTDATUM:

Augusti

ÖVRIG INFO:

Omfattning: Heltid

Placering: Lindholmen

Kontaktuppgifter: Rebecka Forsman

Lön: Fast månadslön

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sökord: support, norska, service

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FeelingFriday AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 juni 2020
  • Ansök senast: 21 augusti 2020

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024