Operation Coordinator sökes till Caverion

Operation Coordinator sökes till Caverion

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av en roll inom bygg- eller fastighetsbranschen och vill utvecklas vidare i en administrativ och koordinerande roll? Vill du vara med och bidra till Caverions nationella kundavtal med stort internationellt bolag? Då finns här en ypperlig möjlighet för dig - Caverion söker en Operation Coordinator. Välkommen in med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Nu söker Caverion förstärkning! De söker en Operation Coordinator med teknisk bakgrund som vill ansluta sig till företaget och vara en viktig och avgörande funktion för Caverions nationella kundavtal med stort internationellt bolag. Har du erfarenhet av rollen som fastighetstekniker eller motsvarande inom bygg- eller fastighetsbranschen och vill ta klivet mot en mer administrativ och koordinerande roll kan detta vara något för dig. Du kommer även arbeta tätt med Teknisk Förvaltare och få god insikt i dennes roll.

Tjänsten innebär en bred roll där du stöttar och utvecklar verksamheten och ansvarar för bland annat orderhantering, koordinering, dispatching, kontakt med tekniker samt faktureringsadministration inom uppdraget. Du kommer agera som support till tekniker ute på site och ha tätt samarbete med övriga koordinatorer. I rollen kommer du ges stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling och man ser gärna att du är drivande, bidragande och vill växa långsiktigt tillsammans med Caverion. Uppdraget avser sex månader med mycket goda chanser till förlängning och möjlighet till överrekrytering. Visst låter det intressant!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Dispatching
* Koordinering av ordrar
* Bevaka och stötta tekniker i arbete på site
* Tätt samarbete med Teknisk Förvaltare
* Analyser och bedömning av ordrar inför fakturering samt fakturering
* Ekonomisk kontroll, uppföljning och analys
* Kontakt internt med berörda parter


VI SÖKER DIG SOM
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Praktisk erfarenhet av en roll inom fastighetsbranschen såsom fastighetstekniker eller liknande alternativt administrativ roll inom byggbranschen
- Praktisk erfarenhet av ekonomirelaterat arbete samt fakturahantering
- Praktisk erfarenhet av en koordinerande roll
- Mycket goda kunskaper i Office-paketet
- Mycket god systemvana
- Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Kunskap kring AFF-avtal
- Praktisk erfarenhet av SAP
- Praktisk erfarenhet av fakturahantering för bolag inom fastighetsbranschen
- En bakgrund som teamledare eller inom arbetsledning

För att lyckas i rollen är dina personliga egenskaper:Utöver det ovan nämnda söker vi dig som är framåt; du har en mycket god kommunikativ förmåga, är en stark lagspelare och affärsdriven samordnare. Du är en s.k "people person". Du är lösningsorienterad och proaktiv, du driver dig själv och ditt arbete framåt. Du vill vara med och bidra och växa tillsammans med företaget. Därtill håller du hög kvalitet på ditt arbete, du är noggrann och strukturerad, du gillar att organisera upp saker och ting från grunden.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Caverion - Building performance. Caverion utvecklar lösningar för byggnader, infrastruktur och industrier i 10 länder samt finns på 75 orter från Kiruna till Ystad, med ungefär 3000 medarbetare i Sverige. Hjärtat i Caverion är deras medarbetare - de vill att du ska växa tillsammans med dem. Här får du ett stort nätverk inom alla teknikområden, omges av uppmuntrande och nyfikna kollegor samt möjlighet att vara med och bidra till en hållbar tillväxt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2023
  • Ansök senast: 10 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024