Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en stjärna som kan bidra till vår utveckling och snabba tillväxt i koncernen Hembry, som nyligen har förvärvat Gotlands ledande städbolag och ett mindre bolag påLidingö!
Hembry är en modern städfirma som arbetar med återkommande hemstädning och kontorsstädning. Bolaget är verksamt i Stockholm, Göteborg, Malmö,Lund och Gotland. Efter fyra års verksamhet omsätter vi 40 mkr och har cirka 100 anställda. Vårt mål är däremot satt långt högre och vi behöver någon som vill uppnå det tillsammans med oss. Vi använder oss av både AI och särskilda lösningar för en effektiv organisation som är en av våra stora fördelar.
Tjänsten Operation Manager innefattar operativt ansvar för alla våra kunder ochstädare i Stockholm. Du kommer att vara ansvarig för områdets drifteffektivitet genom att ha koll på nyckeltalen, driva förbättring och säkerställa att dina tjänstemannakollegors potential nyttjas till fullo. Dina främsta nyckeltal som du är ansvarig för är:1. Debiteringsgrad2. Kundnöjdhet3. Medarbetarnöjdhet4.Team-produktivitet
Det är ett krav att du har stor erfarenhet av att arbeta effektivt vid dator. Du är analytisk, lösningsorienterad, en lagbyggare och både ser och framförallt agerar på möjligheter.Erfarenhet av systemet Tengella och utbildning eller kompetens inom ITär meriterande. Du talar både flytande svenska och engelska utan brytning.
Arbetet utförs på vårt ljusa och nyrenoverade kontor påVikingagatan 19 iStockholm, där du främst sitter själv men ofta får besök av vårTeam Leader, CRM Specialist och städare. Möjlighet finns att arbeta hemifrån eller på distans ibland.
Vid goda prestationer och bidrag till teamet finns stora möjligheter till utveckling, befordran och löneökning eftersom bolaget växer fort.